לידור מתיתיהו מגן יבנה קיבל תעודת הוקרה על הצטיינותו וחריצותו כמאבטח במחלקת הקורונה של בית חולים אסותא

$(function(){setImageBanner('dcff283a-eaf1-4068-856e-14edaa06aeec','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לידור מתתיהו מגן יבנה הוא אחד משני המאבטחים של צוות 3 בבית החולים אסותא באשדוד, שקיבלו תעודות הוקרה על הצטיינות וחריצות יוצאות דופן בימים אלה. יניב חלא מנהל סניף שפלה בצוות 3 :"המאבטחים המקצוענים עומדים בחזית המאבק בקורונה לצד הרופאים ומסייעים באבטחת המקומות הכי רגישים"

בית החולים אסותא אשדוד הוקם לפני קרוב לשלוש שנים ונכון להיום מאבטחים אותו כ-40 מאבטחים מטעם חברת צוות 3 "המורל של המאבטחים מאוד גבוה בימים אלה, ממש כמו ביחידה קרבית שעומדת בכבוד מול משימה מורכבת במיוחד" אמר אסף בוארון מנהל האבטחה באסותא אשדוד מטעם צוות 3.

בתמונה: לידור מתיתיהו ותעודת ההוקרה 

צוות 3

שניים מהמאבטחים אשר מכירים היטב את בית החולים עוד מימיו הראשונים הם יבגני לבקוביץ' (30) תושב אשדוד ולידור מתתיהו (25) מגן יבנה. בשבוע שעבר, בעקבות המלצת קב"ט בית החולים, דניאל אדמקה, קיבלו השניים תעודות הוקרה על הצטיינותם מהנהלת צוות 3. "היה לנו חשוב להוקיר את המאבטחים על העבודה הקשה והנכונות לעמוד בכל משימה לצד הרופאים וזה לא ברור מאליו". אמר אסף. 

במה התלבטו יבנגי ולידור יותר מכולם?

"הם יוצאי דופן מבחינה זו שהם נרתמו מיד לסייע בכל משימה אותה נדרשו למלא, בין אם זה בזמינותם לעבודה ואיוש עמדות שנפתחו, בעיקר בעמדות אבטחה הייעודיות של מחלקת מטופלי הקורונה בבית החולים" 

יבגני:" אני מודה על תעודת ההצטיינות. יש לי מפקח שעוזר ודואג לכל אחד ואחת ואני מודה לכולם על התמיכה של החברים בעבודה"

לידור:"אני מאוד מעריך את הבחירה בי למצטיין וזה רק נותן לי מוטיבציה להמשיך ולתת מעצמי מעל ומעבר" 

תודה לגלאי תקשורת בהבאת הידיעה. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה