למרות המבצע "מגן וחץ" וההסלמה בדרום - אביב גפן יקיים הערב מופע ענק בפארק הירקון מי שרצה לבטל לא יקבל את כספו חזרה

$(function(){setImageBanner('d6d947e1-7e7a-4851-973f-92e7327c0c91','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

כבר יומיים של אי וודאות בקרב המעריצים של אביב גפן לקראת המופע הענק שצפוי לקיים בתל אביב, שלו רכשו כרטיסים עשרות אלפים בהם גם תושבי הדרום - שעות ספורות לפני המופע שלחה ההפקה הודעה למגיעים לאירוע: "אם מתקבלת התרעה בזמן המופע, עליכם לשכב על הקרקע ולהגן על הראש באמצעות הידיים. יש להישאר שכובים על הקרקע למשך 10 דקות" תושבי הדרום שרכשו כרטיסים ורוצים לבטל לא יקבלו את כספם בחזרה. עפ"י העדכון אחרון, התקשרו ביום א' לקופות לקבלת מענה.

למופע, שיתקיים לראשונה בפארק הירקון, צפויים להגיע כ-40 אלף בני אדם. אמנם המופע תואם מול פיקוד העורף והמשטרה וקיבל את האישורים הדרושים, רוכשי כרטיסים רבים הביעו חשש להגיע למופע בהשתתפות קהל כה רב לאור הלחימה בדרום.

הדר מירון, תושבת גיאה שבמועצה האזורית חוף אשקלון, הופתעה לגלות שבעוד היא ובן זוגה נאלצים לבלות בימים אלו בממ"ד עם שלושת ילדיהם בשל המצב הבטחוני, החיים במרכז הארץ נמשכים כרגיל.

כשהיום הודיעו שההופעה ההמונית של אביב גפן, אליה קנתה מבעוד מועד כרטיסים, תתקיים למרות המצב הנפיץ, היא לא האמינה שתגלה אטימות וחוסר התחשבות בתושבי הדרום שאינם יכולים להגיע: "הייתה לי תקווה שההופעה תדחה. איך אפשר לפגוע פעמיים בתושבי העוטף?? פעם ראשונה בהתעלמות לחלוטין ממלחמה שיש בדרום וקיום מופע ענק בתל אביב. עד כמה אפשר להיות מנותק ומכאיב?


פעם שנייה- התקשרתי ל"בהצעדה" על מנת לבטל את הכרטיסים ולראות איך אני מקבלת החזר כספי. באופן מאוד מפתיע אמרו לי שלפי החוק היבש (ואני מצטטת) לא ניתן לתת החזר כספי. כן, גם לא לתושבי העוטף. ככה - מאוד פשוט, ישיר ובלי שום התגמשות".

ההודעה שקיבלו רוכשי הכרטיסים:"לקוח יקר, אם מתקבלת התרעה בזמן המופע, עליכם לשכב על הקרקע ולהגן על הראש באמצעות הידיים. יש להישאר שכובים על הקרקע למשך 10 דקות". את ההודעה הזו קיבלו אחר הצהריים (חמישי) רוכשי הכרטיסים ל"נשף רוק" שצפוי לקיים הערב אביב גפן בפארק הירקון.

עוד נאמר. "שימו לב: הנכם מתבקשים להישאר במקומכם, על מנת למנוע פגיעה כתוצאה מדוחק ועומס על דרכי היציאה". בהפקת המופע החליטו לקיים את המופע חרף ההסלמה הביטחונית ומבצע ״מגן וחץ״.

לפני שעה קלה, בעקבות הפרסום, התקבלה הודעה מטעם אביב גפן וכך כתב: "לכל תושבי העוטף היקרים, מחבק ואוהב אתכם. חשוב לי לומר לכל רוכשי הכרטיסים שלא יכולים להגיע הערב למופע, להתקשר ביום א' לקופות ת"א *2207 לקבל מענה".

סטורי של אביב גפן

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה