מאות מתלמידי גן יבנה ותושביה השתתפו במרוץ להאיר את עומר לזכרו של עומר לב ז"ל

$(function(){setImageBanner('58f51b14-df5a-43e5-8ded-aee82ce429b0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

הפרויקט "להאיר את עומר", לזכרו של עומר לב ז"ל, הינו מיזם של תושבי היישוב אילי ורון לב, במטרה להעלות את המודעות לסכנות השימוש בסמים ואלכוהול בקרב בני נוער בשיתוף מחלקת הספורט במועצה המקומית גן יבנה, בתי הספר ביישוב ומשפחתו של עומר לב ז"ל.

מועצת גן יבנה

אחרי שבשבוע שעבר התקיים במתנ"ס גן יבנה מפגש הורים להעלאת המודעות לסכנות לשימוש בסמים ואלכוהול, השבוע התקיים אירוע השיא, מרוץ עממי שבו לקחו חלק כ- 400 תלמידי כיתות י', הורים מלווים, ותושבים.

___________________________________________

מדובר במרוץ ערכי שנערך על מנת להעלות את המודעות לסכנות בשימוש בסמים ואלכוהול בקרב בני נוער בשיתוף מחזיק תיק הספורט אילן רביבו, מחלקת הספורט בהובלת מיכל שלומי, עליזה זית דניאל, בתי הספר ומשפחתו של עומר לב ז"ל, אילי ורון לב.

מועצת גן יבנה

ראש המועצה, דרור אהרון: "יחד עם רבים מתושבי גן יבנה התרגשתי לקחת חלק במרוץ "להאיר את עומר". לפני מספר חודשים פנו אלי אילי ורון לב והציגו בפניי את המיזם "להאיר את עומר", נרתמנו מיד לנושא ובנינו תכניות משותפות לקידום בנושא המלחמה בסמים ובאלכוהול והמרוץ הזה הוא רק תוצר אחד מפעילות נרחבת. תודה רבה לכל העוסקים במלאכה החשובה. ולכם בני ובנות הנוער שלנו, אני קורא לכם לקחת אחריות, לשמור על עצמכם ומאחל לכם שתמיד תדעו לבחור נכון".

בנוסף, במסגרת החיבור בין אילי ורון לב למועצת גן יבנה, התקיימה פעילות מקדימה בשבועות האחרונים בבתי הספר וערב הסברה להורי התלמידים. בבתי הספר נפגשו אילי ורון עם כל תלמידי כיתות י' וצוות בית הספר וחשפו את סיפורו האישי של עומר. בערב ההורים נחשפו ההורים לסיפורו האישי של עומר על מנת שכולם יהיו שותפים בהבניית מדיניות מוסכמת נגד נטילת הסיכון להרס החיים והמשפחה.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה