מבצע מיוחד של זק"א הביא לקבורה בבית הקברות החדש בגן יבנה עצמות יהודי שנקבר בבית קברות של גויים ברוסיה

$(function(){setImageBanner('664d2d96-086e-4b7e-87e4-300a51f3d661','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אשה שאביה נפטר בשנת 1996 התקשרה בדמעות למוקד זק"א וסיפרה כי אינה מצליחה לישון בלילות כיוון שאביה מופיע בחלומותיה וטוען כי אין מנוחה לנשמתו. האישה בקשה את עזרת אנשי זק"א בהבאתו למנוחת עולמים בקבר ישראל. ביום שישי, הובאו עצמות האב לקבורה בבית הקברות החדש בגן יבנה.

עם קבלת השיחה, פנה ראש אג"מ זק"א חיים ויינגרטן לרב שעיה דייטש מפקד זק"א רוסיה וביחד עם הרב דוד בלוך עבדו ועשו מאמצים קדחתניים כדי להשיג את כלל המסמכים והאישורים בכדי להוציא את העצמות מבית הקברות המקומי ולהביאן לישראל. 

ישעי דייטש מפקד זק"א רוסיה אומר: 

"בשנים האחרונות קיבלנו מספר רב של פניות ממשפחות המבקשות וזועקות לעזרה שנעזור להן להביא את יקיריהם הקבורים בבתי קברות שונים של גויים במקומות נידחים ברחבי רוסיה ולהביאם לקבר ישראל הסיפור הזה נגע לליבנו ולאחר מאמצים רבים הצלחנו להשיג את האישורים הנדרשים וטיפלנו בכבוד המת. הוצאנו את העצמות והבאנו אותם ביום חמישי בלילה לשדה התעופה "שרמטייבו" ברוסיה כשאנחנו מעמיסים בים דמעות של התרגשות בבטן המטוס את הארון לישראל" 

זק"א

חיים ויינגרטן ראש אג"מ זק"א :

" סוף מרגש לסיפור קשה. היום (שישי) לפנות בוקר הגענו מתנדבי זק"א לנמל התעופה בן גוריון לקבל את הארון עם עצמותיו של היהודי כדי להביאם לקבר ישראל. הסיפור החל לפני כשנה כשקיבלתי את הפניה ממוקד זק"א כשעל הקו אשה שקולה חנוק מדמעות מתחננת שנעזור לה להביא את אבא שלה לקבר ישראל. זה לקח כשנה אבל היום לאחר המון יזע ועבודה קשה הצלחנו במשימה והבאנו את הגופה ואת המסמכים הנדרשים לבית הקברות החדש בגן יבנה שם קברו את עצמותיו למנוחת עולמים. " 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה