מגמת ספורט חדשה נפתחה בבית הספר אורט ע"ש רבין בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('9c80d647-a9ea-4624-b8d4-dcb7e0335c36','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בית הספר אורט ע"ש רבין בגן יבנה שם דגש על חינוך לבריאות, אורח חיים בריא וספורט. השנה, לקח בית הספר את הנושא צעד אחד קדימה ופתח מגמת ספורט שבסיום הלימודים בה, ייגשו התלמידים למבחן בגרות עיונית ומעשית השווה 5 יחידות לימוד! בנוסף, יקבלו התלמידים תעודת מדריך בתחום האימון האישי, הכדורעף או הכדורסל המקנה להם אישור מקצועי לעבודה בתחום.

התלמידים מתאמנים במרכז הספורט והנופש – קאנטרי גן יבנה, בחדר הכושר ובבריכה באופן קבוע במהלך יום הלימודים וישמעו הרצאות ממיטב אנשי התקשורת והספורט המובילים בישראל

במהלך לימודיהם ישתתפו התלמידים גם במחנות אימונים מיוחדים בני יומיים ושלושה בכל רחבי הארץ. מדובר בחוויה אמתית לאוהבי הספורט, מלווה בתעודה מקצועית ובגרות איכותית.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

בבית הספר פועלים שישה מורים לחינוך גופני שלכל אחד יש תחום התמחות אותו הוא מטמיע בתלמידים ובנוסף פועלות בו נבחרות כדורסל, קטרגל וכדורעף, אתלטיקה קלה, מרוצי שדה לבני כל הגילאים ופרויקט "שער שוויון" ששואף לבנות חברה טובה יותר על בסיס חינוך ומשחק הכדורגל, על ערכי כבוד, סובלנות, ערבות הדדית, דו-קיום ועוד.

מנהלת בית הספר, מרי שפונט: "אני גאה מאוד  במגמה החדשה שנפתחה שמהווה חלק מחינוך לבריאות מיטבית שאנו מקדמים בבית הספר וחלק מרצוננו לתת מענה לחזקות של תלמידנו. הנבחרות שלנו מהוות חלק נכבד מקבוצות המנהיגות שלנו ,המוכיחות כי הנאה בספורט משולבת בערכים של שיתוף אחריות ונתינה מובילה את הקבוצה להישגים והצלחה. אני מודה לכל צוות ספורט על הובלת הספורט בבית הספר כחלק מהתכנית הפדגוגית הבית ספרית".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה