מגרש ספורט בגן יבנה נקרא על שמו של אסף רמון ז"ל

$(function(){setImageBanner('be7c26be-e79f-4d1b-b8c6-8000b94d96b5','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

המועצה המקומית גן יבנה קיימה, בשבוע שעבר, טקס מרגש לקריאת מגרש הספורט של בית הספר ע"ש אילן רמון ז"ל, על שמו של אסף רמון ז"ל.

דוברות מועצת גן יבנהמפעל ההנצחה לזכרם של בני משפחת רמון ז"ל בגן יבנה נמשך. אחרי שבמועצה קראו את בית הספר על שמו של אילן רמון ואת הפארק החדש על שמה של רונה רמון, הוחלט לקרוא למגרש הסמוך אליהם על שמו של אסף רמון.

היוזמה החלה בפנייתו של תושב, בשם דניאל כהן צמח, שהעלה את הנושא בפני ראש המועצה, דרור אהרון. ראש המועצה קיבל את הרעיון ויחד עם מנהלת בית הספר, יעל אוריאל, הצוות החינוכי והתלמידים הכינו טקס מרגש שכלל שירת התקווה, דברי ברכה מרגשים שהגיעו ממשפחת רמון ושירה של התלמידים בנוכחות הוריהם.

משפחת רמון שלחה מכתב לבית הספר בו נכתב:

"תושבי גן יבנה היקרים, אנו שמחים ומתרגשים על קריאת המגרש על שמו של אסף רמון ז"ל אחינו. אסף היה מחובר מאד לספורט וכושר ואנו שמחים שמצאתם לנכון לשתף אותנו בכבוד הזה. מקווים שהמגרש ישמש אתכם היטב ויהיה חלק בהתפתחות של המקום המקסים הזה, בחינוך לספורט ולמצויינות. המון בהצלחה, משפחת רמון. תודה."

ראש המועצה, דרור אהרון, נשא דברים ובין היתר אמר:

"והיום אנו קוראים את מגרש הספורט על שמו של אסף רמון ז"ל שנהרג במהלך טיסת אימונים בצה"ל, מלח הארץ, שלצערנו הלך בעקבות אביו ז"ל. מות בני המשפחה הותיר את האחים טל, יפתח ונועה ללא אב, אם ואח נוסף. מדובר באחת מהטרגדיות הבלתי נתפשות, כל כך הרבה כאב במשפחה אחת. אני זוכר את הפעם הראשונה שבה פגשתי את אם המשפחה, רונה רמון ז"ל, זה היה בשנת 2004, כאשר הזמנו את רונה לחנוך את בית הספר היסודי החדש שהקמנו ע"ש בעלה, אילן רמון ז"ל. מי היה מאמין שבתוך כמה שנים נקרא את הפארק על שמה ואת המגרש על שם אסף, יהי זכרם ברוך."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה