"מדבר עם מי שאפשר ונלחם במי שצריך" שר הבטחון, בני גנץ בביקור בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('eb0fb4ce-3f66-4ea8-bbda-18e4ef25a9de','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

שר הבטחון, בני גנץ, הגיע, הערב, לחוג בית בגן יבנה. בעל הבית המארח, יוסי יפרח, יו"ר מטה גן יבנה, פתח את ביתו ויחד עם רעייתו ליזי, קיבלו את עשרות האנשים שהגיעו לשמוע את משנתו של השר.

אל הבית המטופח של יוסי וליזי יפרח, הגיעו הערב עשרות אנשים, על מנת לשמוע את שר הבטחון, בני גנץ, ואת משנתו במירוץ לממשלה, בבחירות הקרובות.

צילום ג'ני זרח

באנו לסקר את המפגש, ובעיקר לשמוע את רחשי לב הקהל. עלו שאלות נוקבות, הקשורות לבטחון, לעתיד הכלכלי, על מצב החלקאים בארץ (כן, היה גם נציג חקלאי מביצרון השכנה), על שותפויות עתידיות, ועם אילו מפלגות.

השר ענה לכל שאלה, באריכות, ובאדיבות, עם שקט פנימי, ובעיקר עם המון נחישות.

צילום ג'ני זרח

גילאי הקהל היו מעורבים, צעירים וצעירים פחות, גם הילה ושיר אלחיאני באו לבקר

לשר בני גנץ, נציגות משפחתית בגן יבנה, כפי שהציג אותה בתחילת דבריו: "אחותי הגדולה שושי". שוש ענבר, ובתה אורית ענבר, שתיהן תושבות ותיקות בגן יבנה. שוש מלווה את אחיה הקטן בהמון הערצה ואמונה בדרך.

צילום ג'ני זרח

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה