מדוע נהרו תלמידי אורט ע"ש יצחק רבין גן יבנה לקלפי?

$(function(){setImageBanner('62fd5fe6-0000-49a2-aa93-aebfa1c3e31b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בסמוך לבחירות הארציות התקיימו הבחירות למועצת התלמידים של אורט על שם יצחק רבין בגן יבנה. עפ"י הדיווחים היתה זו חגיגה דמוקרטית, והתלמידים נהנו מאירוע בחירות משובח, בליווי מלא של צוות ביה"ס. לפרטים נוספים היכנסו>>>

בתאריך 26.10.22 התקיימו בחירות למועצת התלמידים בחטיבת הביניים ובחטיבה העליונה בבית הספר אורט על שם יצחק רבין.

מועצת גן יבנה

נציגי מועצת התלמידים הגיעו לכל כיתה, הסבירו מהו התהליך, חילקו פתקים לבחירת המועמד ולאחר הצגת המצע על ידי המתמודדים הם הציבו קלפי + פרגוד בתוך הכתה והתלמידים שלשלו את הפתק לתוך הקלפי על פי סדר הישיבה בכיתה.

מועצת גן יבנה

לפני הבחירות, נציגי המועצה עיצבו שלטי פרסום לעידוד התלמידים לנסות ולהיבחר למועצת התלמידים, תלו אותם ברחבי בית הספר ויצרו רוח חיה בקרב התלמידים לקראת הבחירות.

כשבוע לפני מועד הבחירות הועברו מערכי שיעור לכלל מחנכי בית הספר אשר לימדו והסבירו לתלמידים בשכבות השונות מהי תפקידה של מועצת התלמידים, מה מייחד אותה ומה ניתן לשנות בבית הספר בפרט ובקהילה בכלל. בנוסף לכך ולאור הבחירות הכלליות, הועבר מערך שיעור שנבנה על ידי המורה לאזרחות, שגית גלברט, בנושא הבחירות לכנסת והועבר על ידי מחנכי הכיתות בכלל השכבות.

מלווה המועצה ערן רוזן:

"אני בטוח ומשוכנע שמועצת התלמידים תמשיך ותעשה כל שביכולתה לעודד מעורבות תלמדים בפעילויות המועצה, למען יצירת אקלים חינוכי מיטבי ושיתופי פעולה פוריים עם קהילת היישוב."

מנהלת בית הספר דלית כהן:

"אני גאה מאוד בתהליך הדמוקרטי, המפרה והמעצים שעברו תלמידי בית הספר שהוכיחו כי אינם נופלים מאזרחי המדינה בכך שהפיקו ויזמו שבוע של בחירות דמוקרטיות והעלו על נס  את ייחודיות בית הספר "מנהיגות אישית למעורבות חברתית".

החזון החינוכי שלנו, כולל טיפוח מנהיגות אישית ערכית ,מועצת תלמידים הם אחת מקבוצות המנהיגות הפעילות בבית הספר ,אנו מאמינים ביכולתם של תלמידנו להפוך את פעילות המועצה למשמעותית מתמיד. מבקשת לאחל למועצה החדשה שנת פעילות מבורכת ותודה למר ערן רוזן מלווה המועצה  ולכל הצוות המקצועי שנטל חלק פעיל בהפקת היום האיכותי."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה