מדוע צוות מתנדבי מד"א גן יבנה עצר את האמבולנס בשול כביש 4?

$(function(){setImageBanner('f2661dbf-ca55-41d1-9ddf-ae8a3e735ba4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום שלישי האחרון (11.10), נולדה תינוקת לזוג, תושבי גן יבנה. עד כאן הסיפור די רגיל... רק שבסיפור שלנו, הקטנה מיאנה להמתין ונולדה על שול כביש 4 בתוך אמבולנס, כשמתנדבי מד"א גן יבנה, עוזרים לאם ללדת בבטחה ובשלום. לפרטים נוספים היכנסו>>>>>

כאמור, צוות המתנדבים, ארבעה במספר, הגיעו למשמרתם והחלו בהכנות לקראת המשמרת:

עמוס גואז, נהג ומנהל הצוות, מתנדב כשנתיים במד"א גן יבנה, וזו היתה לו המשמרת הראשונה כנהג אמבולנס. עמוס במקצועו, הוא רכז ומורה מגמת רפואה באורט נעמי שמר גן יבנה.

גרי פורט חובש מלווה, שהיה מהנדס המועצה, מתנדב ותיק, כ - 20 שנה, במד"א גן יבנה.

2 מתנדבי נוער, תלמידי אורט נעמי שמר, במגמת רפואה, אביב מור ורעות.

נדב דוברות מד"א

ביקשנו מעמוס גואז לספר לנו על המשמרת המיוחדת שעברה עליהם:

" בזמן הכנת האמבולנס, לקראת המשמרת, קיבלנו קריאה, שיש בגן יבנה אישה כורעת ללדת, ויש לפנותה לבית החולים. הגענו אל הבית, קיבלו אותנו היולדת, בעלה ואמה. מסיבות שלה, ביקשה היולדת להגיע לבית החולים תל השומר, ואנו, לאחר קבלת האישורים המתאימים, נענינו לבקשתה.

____________________________________________________

התחלנו בנסיעה דחופה, כשבאזור ראשון לציון, דיווחה האישה, כי הצירים מתגברים ושיש לה ירידת מים. עצרתי את האמבולנס בצד על שול כביש 4, על מנת לבדוק את מצבה. הבנו שהיא כבר ממש בתחילת תהליך לידה ופתחנו בנוהל קבלת לידה, תוך כדי הזנקת ניידת נט"ן, לתגבור של פראמדיק לתהליך.

____________________________________________________

התחלנו את תהליך הלידה, הראש יצא, כשהגיעה ניידת נט"ן, ומכאן פראמדיקית נט"ן לקחה פיקוד על האירוע. לאחר כדקה, התינוקת יצאה כולה, והאב חתך את חבל הטבור.

התינוקת נעטפה ונלקחה עם הוריה לבית החולים תל השומר, להמשך טיפול ומעקב, ואנחנו, צוות גן יבנה, חזרנו ליישוב, לארגן מחדש את הניידת, לכל מקרה שנצטרך, בהמשך המשמרת."

משמרת מרגשת ומלאה בשמחה, נכון?

"אכן, משמרת מרגשת, ומלאת שמחה. ראשית מכיוון שנולדה תינוקת מתוקה, לה ולאמה שלום. שנית, באופן אישי, היתה לי משמרת מרגשת תרתי משמע. זו היתה המשמרת הראשונה שלי כנהג אמבולנס, וגם הלידה הראשונה שחוויתי במסגרת התנדבותי במד"א, אז בהחלט אפשר לומר שהתרגשתי מאוד, וכמוני כל צוות האמבולנס."

עמוס גואז וגרי פורט, באדיבות: נדב דוברות מד"א.

את המשפחה לא רצינו להטריד, וביקשנו לתת להם פרטיות ומנוחה. מהמערכת מוסרים המון מזל טוב, בריאות ונחת.

 

אם אתם מכירים אנשים תושבי גן יבנה, מעוררי השראה, עם סיפור מיוחד, תרומה מיוחדת לקהילה, או כל סיפור אחר שקשור לגן יבנה ויעניין את הקוראים, השאירו פרטים בכתובת המייל שלי  [email protected] 

ואשמח ליצור קשר.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה