מדוע קבוצת בית"ר גן יבנה לא משחקת במגרש הביתי שלה?

$(function(){setImageBanner('481bfda4-eb79-4b51-9311-0db9040c6e5c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

טענות מצד גדעון קרא ממקימי קבוצת בית"ר גן יבנה למועצת גן יבנה שאוסרת על קבוצתו להשתמש במגרש החדש ביישוב. בית"ר גן יבנה מחוזקת בברוך דגו, הפסידה במשחק פתיחת העונה (הקבוצה ממוקמת בליגה ג' מרכז )מול קרית עקרון 4-1 בגביע המחוזי. המשחק למרבה התמיהה, התקיים ברחובות במקום בגן יבנה. לדברי גדעון קרא, ממקימי הקבוצה, מסרבת המועצה לאשר לקבוצה לשחק או להתאמן במגרש בגן יבנה גם לא בעד תשלום.

קרא טוען כי אין דור המשך בכדורגל ביישוב וכי קיימות רק קבוצות עד גילאי נערים א' ונערים ב' וכי אין המשך לקבוצת הבוגרים בגן יבנה לאחר גיל 15. קרא טוען שבנו נפל לסמים בשל כך והוא החליט לקחת יוזמה ולהקים בעצמו קבוצת בוגרים - בית"ר גן יבנה. קרא מספר כי המועצה המקומית גן יבנה לא מאשרת לקבוצתו החדשה להתאמן במגרש הביתי שלה למרות שהציע לשלם כסף עבור המגרש. קרא טוען כי שילם 15,000 שקלים עבור השכרת מגרש הכדורגל ברחובות למשך כל העונה. 

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

לטענת קרא, מדובר בסגירת חשבונות אישית. קרא, שופט כדורגל, שפט משחק ילדים ביתי בין גן יבנה לקבוצה אחרת לפני כשנה. אחד השחקנים ביקש להשתמש בשירותים שבחדרו כי לטענתו השירותים בחדר השחקנים של גן יבנה מזוהמים.קרא גרם למועצה המקומית גן יבנה לקנס של 4,000 שקל וזאת לדעתו הסיבה לסירוב. קרא קובל על ההחלטה לא לאפשר לקבוצה להשתמש במגרש הכדורגל וכי זו בושה למועצה שכן בקבוצתו יש נרקומנים ביניהם בנו אותם הוא גומל הודות לקבוצת הכדורגל וטוען שלולא קבוצתו, היו השחקנים פורצים לבתים בגן יבנה. 

חבר הנהלת הכדורגל בגן יבנה-  אריה מוסקוביץ טוען כי מדובר בשקר וכי קבוצת בית"ר גן יבנה התאמנה השבוע במגרש ואף שיחקה בו. לטענתו מדובר בטינה בין קרא למועצה.קרא בתגובה לדבריו של מוסקוביץ טוען כי מדובר באימון שהתאפשר הודות לאישור חד פעמי אותו קיבלו מראש המועצה וכי הרוב היו נגד ההחלטה שכן יש להם דין ודברים נגדו ונגד המועדון. 

ממועצת גן יבנה נמסר כי הטענות אינן נכונות וכי התקיימו פגישות בלשכתו של ראש המועצה בו נכחו גדעון קרא, מחזיק תיק הספורט במועצה והאחראי על תחום הכדורגל במועצה. במהלך הפגישות הלכה המועצה לקראת הקבוצה ופעלה להסדר המאפשר לקרא וקבוצתו שימוש במגרש לצד שאר קבוצות הספורט ביישוב הכוללות גם את חניכי בית הספר לכדורגל. מהמועצה אף נמסר כי השבוע התאמנה קבוצתו של קרא פעמיים במגרש ואף שיחקה בו ביום שלישי האחרון משחק אימון. מהמועצה אף הוסיפו כי בימים אלו יוצא לדרך פרויקט הקמתו של אצטדיון עירוני חדיש ומודרני. 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה