מה הקשר בין מלי דהן, אורט רבין גן יבנה ומעין שרה אשקלון?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('bac7cca5-4667-41dc-8f88-8cca5d37494c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('bac7cca5-4667-41dc-8f88-8cca5d37494c','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15]]);})

שבוע המעשים הטובים הביא לשיתוף פעולה מדהים ומרגש. אתמול, אירחו תלמידי שכבה ט אורט רבין גן יבנה, את תלמידי ביה"ס מעין שרה לחינוך מיוחד, מאשקלון, ליום ספורט בפארק רונה רמון בישוב.

כל מי שלקח חלק אתמול ביום הספורט שארגנו תלמידי שכבת ט אורט רבין, לתלמידי מעין שרה מאשקלון, לא יכול היה שלא להתרגש, להתפעם, לשמוח ולרצות המשכי שיתופי פעולה כדוגמתו. צוות המורים, המש"צים, וכמובן התלמידים, יצאו בסופו של היום מלאי סיפוק וגאווה.

את החיבור בין בתי הספר יצרה הגב' מלי דהן, תושבת הישוב, לה תוקדש פסקה מיוחדת בסוף הכתבה.

יפעת אופשטיין רכזת שכבה ט אורט רבין גן יבנה:

הגברת מלי דהן תושבת גן יבנה, תומכת, תורמת ויוזמת שיתופי פעולה עם בית הספר מעין שרה, מזה 15 שנה. מעין שרה, הינו בית ספר לחינוך מיוחד מאשקלון, לתלמידים המאופיינים על הרצף האוטיסטי . מגיל שש עד עשרים ואחת בתפקוד בינוני עד נמוך.

בכל שנה מגיעים תלמידים מבית הספר למסיבת חנוכה במסגרת טקסי גבורה לקראת חנוכה באורט רבין גן יבנה וכן פעילויות נוספות כגון ביקור משותף בכנסת, ביקור משותף בנמל אשדוד, יום כייף בספארי  ועוד.

לצערנו הרב, בשנתיים האחרונות לא התאפשרה כל פעילות, עקב הקורונה.

ברגע שהמצב אפשר, מלי יצרה עימי קשר, ליצירת פעילות משותפת במהלך שבוע המעשים הטובים . תלמידי שכבה ט' בהובלת המש"צים ותלמידים נוספים החליטו לארח את תלמידי מעיין שרה בפארק רונה רמון ליום ספורט. תלמידי אורט רבין הכינו תחנות , ספורט אתגרי והיתולי המותאם לתלמידי מעיין שרה. הכיף היה גדול. החיבוק היה הדדי. קבלת הפנים לתלמידי מעיין שרה היתה חגיגית עם תשואות ומחיאות כפיים, וריגשה את כל הנוכחים.

תלמידי אורט רבין קיבלו תשבוחות על הפעלה חוויתית, מרתקת והתנהגות רגישה ומכילה. תלמידי מעיין שרה האלופים שיתפו פעולה ונהנו.

זאת ההזדמנות להודות לישראל דוד ועידן הש"ש על ארגון המש"צים והציוד, לאפרת פרץ על הליווי. לצוות מעיין שרה על שיתוף הפעולה וההזדמנות המיוחדת.

למועצת גן יבנה וענת אחראית מחלקת הנוער על הקצאת המקום לפעילות.

למלי דהן היוזמת שלנגד עיניה שיתוף וקבלת האחר והשונה. לדעת להכיל את אותם הילדים ולתת דוגמה לאחרים שהכול ניתן ואפשרי .

ולבעלי עסקים מקומיים: חיים שוחמי מהחנות זוזו, מאפיית ג'ינג'י, שמעון ממכולת ברכה וליגאל בן גיגי על ההתגייסות וההתנדבות להעניק לילדים. כייף שיש תושבים מדהימים כאלה בגן יבנה."

חגית רוקח מנהלת ביה"ס, צוות ותלמידי "מעיין שרה":

שבוע המעשים הטובים  - אתמול בבוקר פתחנו את היום בשיתוף פעולה מרגש עם תלמידי ביה"ס "רבין" בגן יבנה.

תלמידי שכבה ט' בהובלת המש"צים ותלמידים נוספים פתחו את הלב ואירחו את תלמידי ביה"ס שלנו בפארק "רונה רמון"- הכינו תחנות ספורט אתגרי והיתולי המותאם לתלמידנו המאותגרים. ההפעלה הועברה בצורה חוויתית, מותאמת, ומרתקת!

תלמידי "רבין" גילו רגישות, הכלה וכבוד לתלמידנו, הכיף היה גדול! התלמידים הרגישו העצמה וקיבלו המון אהבה. אנו רוצים להודות לגברת מלי דהן אשר יוזמת שיתופי פעולה מיוחדים שכאלה עם בית הספר שלנו ולכל השותפים ביום זה! ליפעת, אפרת והתלמידים המדהימים בביה"ס.כן ירבו שיתופי פעולה מסוג זה, תודה לכם על ההזדמנות להיות חלק מכם."

וכמו שהבטחנו, קבלו את מלי דהן על קצה המזלג:

מלי דהן

מלי תושבת גן יבנה, נשואה 39 שנים למוטי, גמלאי מג"ב. אמא ל- 3 ילדים: אורטל גרה בגן יבנה, שלמה גר בחיפה וישי. סבתא מאושרת  ל 5 נכדים. עובדת בבית משפט 29 שנים, כיום בקריית גת במדור קבלת קהל ובתביעות קטנות. מלי מוצאת בין כל עיסוקיה, את הזמן להתנדב, לעשות חיבורים בקהילה, ושמה לעצמה מטרה להביא שינוי.

בין השאר, ארגנה קורס לנשים במתנ"ס גן יבנה "עשי זאת בעצמך". זוהי סדנה לנשים שלמדו לקדוח ולתלות מדף, לחבר שקעים ותקעים בחשמל, אינסטלציה ללמוד על הרכב בדיקת שמן, לימוד החלפת תקר, חיבור התנעה.

פרוייקט ניצוצות בגן יבנה, אשדוד, וגדרה: "הניצוץ שבי להעביר לתלמידים את הנושאים שלי: "לקבל את האחר" . זהו קורס על החשיבות בהתנדבות למד"א. בקורס 4 מפגשים בימי שישי ובכל קורס אני מעבירה את האושר בלתרום. תודה לבורא עולם שעוזר לי להביא את הילדים להתנדבות ולעשות את השינוי."

הפרוייקט הבא של מלי, לדבריה, הוא: "להכניס לתודעה לגבי רוכבי אופניים וקורקינטים חשמליים (ולא רק, גם הרגילים) ללבוש ווסטים צהובים זוהרים עם הכיתוב "רוכבים כחוק מגיעים רחוק". אני מאוד מקווה שלקראת מרתון האופניים הקרוב נוכל להקים את זה."

את היוזמה האישית הזו מרימה מלי מתוך דאגה עמוקה לרוכבים, ללא מטרות רווח, ומתרומות של בעלי עסקים ותושבים מקומיים. "כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו", הוא מוטו עבורה, וחשוב ביותר לשם הכנסת המודעות של ההורים והילדים.

מלי דהן

התמונות המצורפות באלבום: באדיבות אורט רבין, ואושרו לפרסום.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה