מה קורה עם תאי חלוקת הדואר בשכונת "נאות המכבים" גן יבנה?

$(function(){setImageBanner('19bd9ec7-def9-4b77-9d14-8f031dad4bc7','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בימים האחרונים, קיבלו תושבי שכונת "נאות המכבים" בישוב, באמצעות תאי הדואר שלהם, מכתב לאקוני, מדואר ישראל, המודיע להם כי עומדים לחדש את תאי חלוקת הדואר במרכז החלוקה השכונתי. חידוש זה טוב, תושבי השכונה מסכימים, ושואלים באותה הנשימה, אז מדוע צריכים לשנות להם את מספרי תאי הדואר?

צילום ג'ני זרח

גילוי נאות: הכותבת תושבת שכונת "נאות המכבים", ונמנית בין התושבים הזועמים על ההחלטה השרירותית של דואר ישראל. מדוע אותו דואר ישראל, שמתהדר בחידוש, שיפור, צמצום טעויות, אינו יכול להתחדש גם במתן פתרונות יצירתיים לתושבים? האם זה נשמע הגיוני, שכל אחד מתושבי השכונה, יבזבז זמן יקר, על מנת להודיע לכל שולחי הדואר אליו, על שינוי מספר תא חלוקה שלו?

צילום ג'ני זרחפנינו לראש המועצה, דרור אהרון, לבירור הסוגיה, ונאמר לנו ש: "זהו גוף עצמאי, אך כמו שהתערבנו בנושא סגירת הדואר, אותו מנענו, נפנה גם בנושא הזה, שכן יש בו חוסר הגיון, שתיבות שמשמשות שנים את האוכלוסייה, משתנות בהפתעה." 

מדואר ישראל נמסר: "במסגרת סדרת פעולות יזומות שננקטו בחודשים האחרונים על מנת לשפר את השירות לתושבים, ביצעה חברת דואר ישראל ארגון מחדש של תאי החלוקה במרכז 'מכבים' ברחוב החשמונאים. כחלק מהמהלך הוחלפו מספרי תאי החלוקה ומיקומם, באופן שיצמצם משמעותית תקלות בניתוב הדואר."

עוד נמסר כי: "על מנת להקל בתקופת הביניים עד שבעלי התיבות יעדכנו את הכתובת החדשה ברישומי חברות וארגונים שונים ששולחים מכתבים באופן קבוע, כמו בנקים, חברות תקשורת, גופים עירוניים ועוד, נדאג להעביר בחודשים הקרובים מכתבים שיישלחו למספרי התאים הישנים אל הכתובת החדשה ללא עלות."

וגם כי: "בעלי תאי החלוקה במרכז 'מכבים' מוזמנים להגיע עם שני המפתחות הישנים ולקבל תמורתם חדשים במהלך השבוע הבא: בימים ב,ג,ד  30/8–28/8 בשעות 9:00-12:00, ובימים ג,ד 29/8-30/8 גם בשעות 16:00-19:00."

ניסינו לבדוק עם גל מדוברות החברה, האם שכונות נוספות בגן יבנה צפויות לעבור את התהליך: "אני לא יודעת להגיד לך לגבי אזורים נוספים בגן יבנה או בערים נוספות... עושים סדר בכל מיני מקומות בארץ, ואני לא יודעת אם יש עוד מרכז חלוקה בגן יבנה שצפוי לעבור שינוי בחודשים הקרובים."

לשון המכתב שהתקבל:

תושבי גן יבנה יקרים, אנו שמחים לעדכן אתכם על חידוש תאי חלוקת הדואר במרכז החלוקה השכונתי! חברת דואר ישראל פועלת רבות על מנת לשפר את השירות לתושבים ולצורך כך משקיעה משאבים רבים.

בחודשים האחרונים נקטנו במספר פעולות שמטרתן שיפור מסירת הדואר, וצמצום משמעותי של תקלות בניתוב הדואר.

כחלק מכך, אנו מבקשים לסדר את תאי החלוקה במרכז החלוקה "מכבים ברחוב החשמונאים" לפי סדר רץ של כתובות בכל רחוב. כחלק מהשינוי ישנו צורך בהחלפת מספר תאי החלוקה (ושינוי המיקום) והחלפת מפתחות התא בהתאם.

אי לכך - כל מי שמשתמש בתא חלוקה ככתובת, עליו לשנות מול שולחי הדואר אליכם כגון: בנקים, מוסדות ממשלתיים וכו' את מספר תא החלוקה החדש. ההחלפה תתבצע על חשבונה של חברת דואר ישראל.

לצורך כך אבקשך להגיע בימים ב, ג, ד, 28/08-30/08 בשעות 09:00-12:00, ובימים ג, ד 29/08-30/08 בשעות 16:00-19:00 למרכז החלוקה מכבים ברוב החשמונאים עם שני המפתחות הישנים ולקבל תמורתם חדשים.

שימו לב – החל מהתאריך 27/8 תושלם החלפת התאים לא ניתן יהיה להשתמש במפתח הישן לטובת פתיחת תא החלוקה. תודה על שיתוף הפעולה.

על המכתב חתומים לימור גבאי מנהלת אגף השירות וניסים בוטביקה, מנהל אזור לכיש דואר ישראל.

צילום ג'ני זרח

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה