מועצת גן יבנה מסכמת את פסטיבל אתנחתא 2022

$(function(){setImageBanner('9a629e36-54a0-4fd4-89d6-12c04ada0895','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

"אלפים מתושבי גן יבנה סגרו קיץ ענק של מופעים בפסטיבל אתנחתא 2022 בשכונת מכבים."

"פסטיבל 'אתנחתא' התקיים זו השנה השישית בגן יבנה, רגע לפני שהקיץ נגמר, וגם השנה הגיעו אליו אלפים מתושבי גן יבנה שנהנו ממופעי ענק בדשא הגדול בשכונת מכבים כמיטב המסורת.

הפסטיבל, שמהווה את אירוע סגירת הקיץ ביישוב, החל באירוע פתיחה חינמי ללא עלות בחניה של מרכזון הרצל בהפקה מקורית, מבנאי עד בנאי, מסע מוזיקלי בעקבות המשפחה הכי מוזיקלית בישראל.

בן מזרחי

לאחר מכן, ביום ראשון (28.8), התקיימו בדשא הגדול במכבים שתי הופעות ענק בערב אחד של NUNU שסחפה את הקהל עם הלהיטים הלא שגרתיים שלה שכבשו את ישראל בקיץ הנוכחי. לאחר מכן עלה על הבמה עברי לידר במופע מחשמל. עברי לידר הפתיע את הקהל כשעלה לשיר דרך אלפי הצופים, לחץ ידיים הצטלם איתם והביע את אהדתו הרבה לגן יבנה ולתושביה. 

בן מזרחי

בערב השני הגיעה שרית חדד ששרה את מיטב הלהיטים שלה והקפיצה את הקהל בשמחה עם כל השירים הכי מוכרים שמלווים אותנו משנות ה-90 ועד היום. את שרית חדד חיממה לא אחרת מאשר תושבת היישוב המוכשרת זוהר יעקובי."

בן מזרחי

ראש המועצה, דרור אהרון:

"אנחנו ממשיכים להביא לגן יבנה את כל האמנים הגדולים בישראל ולבסס את עצמנו כרשות המובילה באיזור בנושא התרבות.

תודה לכל העוסקים במלאכה, לעובדי אגפי ומחלקות המועצה, למתנ"ס גן יבנה, המחלקה לתרבות ואירועים, מחלקת השיווק של המתנ"ס, העובדים והעובדות שעבדו מסביב לשעון בחודשים האחרונים.

תודה גדולה לאילן רביבו מחזיק תיקי התרבות והספורט על הובלה של קיץ פשוט אדיר ולכם תושבי גן יבנה שרקדתם, צחקתם ונהניתם יחד - תודה ונתראה בקיץ הבא".

אם אתם מכירים אנשים תושבי גן יבנה, מעוררי השראה, עם סיפור מיוחד, תרומה מיוחדת לקהילה, או כל סיפור אחר שקשור לגן יבנה ויעניין את הקוראים,השאירו פרטים בכתובת המייל שלי  [email protected] ואשמח ליצור קשר.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה