מועצת גן יבנה פועלת לחיזוק הכלכלה המקומית במלחמת חרבות ברזל

$(function(){setImageBanner('e401cac5-50d5-482a-bbb5-c65a507b05f3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אתגרי "חרבות ברזל" מקשים על צרכנים, בעלי עסקים וסוחרים כאחד, כל צרכן חושב פעמיים לפני שהוא רוכש מוצר או שירות וכתוצאה מכך – היקפי המכירות והעבודה יורדים. מתוך רצון לסייע לשני הצדדים – בעלי העסקים והצרכנים - מועצת גן יבנה פנתה לעסקים המקומיים במטרה לתמוך בהם במהלך המלחמה, שסיומה אינו נראה לעין

המועצה הציעה לעסקים פלטפורמת פרסום חינמית בדף הפייסבוק הרשמי שלה, וביקשה מהם ליצור הטבות לצרכנים, כגון הנחות ומבצעים.

בדף ניתנת לעסקים הזדמנות להציג עצמם, את המוצרים והשירותים שלהם, וכן את ההטבות שהם מציעים לצרכנים. בנוסף, המועצה תפיץ פוסטים ומודעות באמצעי המדיה החברתית שלה כדי לקדם את העסקים המקומיים ולהנגיש את המידע לציבור הרחב.

עד כה, נרשמו למיזם למעלה מ-70 עסקים, מתחומים שונים, כגון חנויות, בתי עסק ושירותים שונים, ביניהם לא-מעט מטפלים בתחומי התמיכה הרגשית. כמה מההטבות נדיבות ומרגשות במיוחד.

דרור אהרון

"אנו יודעים שהעסקים המקומיים שלנו עוברים תקופה קשה. אנו מודעים לכך שלמרות הקושי, יש ביניהם שתורמים ללא הפסק למאמץ המלחמתי", אמר ראש המועצה, דרור אהרון. "אנחנו רוצים לעשות כל שביכולתנו כדי לתמוך בהם ולעודד את התושבים לתמוך בהם".

"המועצה מתכננת להוציא בקרוב קמפיין נוסף, שיעודד תושבים למקד את הקניות שלהם בעסקים המקומיים" הוא מסכם.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה