מופע מוסיקלי עוצמתי, בועט ומרגש "מקורוק 2023" התקיים ביום ד' (4.1) בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('d4b01bda-9bf6-41a8-8933-60632316291b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום רביעי האחרון (4.1.23), עלו על בימת המתנ"ס בגן יבנה, אמנים, זמרים, מוסיקאים וכותבים עם שירים מקוריים שנכתבו והולחנו על ידם, במסגרת פרוייקט מקורוק פיס, גן יבנה 2023, בהובלת זיקה, ובשיתוף פעולה של המועצה המקומית גן יבנה, מתנ"ס גן יבנה, מקורוק פיס ועוד.

צילום: ספיר הדר

במסגרת הפרוייקט, זו השנה הרביעית, לבוגרים, נפגשת הקבוצה, פעם בשבוע, במשך כ 4-6 חודשים. בכל פגישה מתבצע לימוד על נושא נבחר מהמקורות, והנחייה מקצועית לכתיבה. היוצרים חוזרים לביתם וצריכים לחזור למפגש הבא עם שיר, רצוי מולחן.

השנה, נבחר הנושא "חטאים ויצרים" וכל לימוד התקשר לנושא הנ"ל. ניכר כי הכותבים הניחו את ליבם על השולחן, ויצרו שירים אישיים, אינטימיים, בועטים, עוצמתיים ומרגשים. גילוי נאות, גם הכותבת, השתתפה בתהליך.

לאחר סיום הלימוד, מתחילים לעבוד על שירים למופע המסכם. כל יוצר בוחר שיר אחד מתוך כל השירים שכתב (בד"כ 5-6 שירים), מכינים עיבודים, עוזרים להלחין, הכל בקבוצה מאוד מיוחדת במינה, המפגינה קהילתיות, עזרה הדדית, ופרגון זה לזה.

המנחים שהובילו השנה את התוכנית היו: עיבוד והובלה מוסיקלית: דויד פרץ, לימוד: עינב קורן, ליווי מוסיקלי: ג'ולי עזז, מנהלת תוכנית זיקה: סיון בן שימול יעקובסן.

אירוע השיא התקיים ביום רביעי האחרון, במופע מוסיקלי חד פעמי, מרגש, עוצמתי ובועט. הקהל מילא את אולם המתנ"ס, התרגש, שמח, ודמע, יחד עם השירים, למרות שזו הפעם הראשונה ששמע אותם.

כך כתבה ג'ולי עזז בקבוצת הוואצאפ של הפרוייקט לאחר המופע:

"חברים יקרים והאהובים,

אני נפעמת איך כל פעם מחדש, מתוך תחושת הכאוס שמלוה את השבוע האחרון של החזרות. כולם מתיישרים בערב המופע לשעה של השראה, חיבור וקסם.

הקהל קיבל מופע עמוק, בועט עם אמירה מקורית שלכם. הלימוד המופלא של עינב והכלים הכ"כ חשובים של דויד הביאו לתוצאה נהדרת. אתם קבוצה שחוזרת ויוצרת יחד פעם אחר פעם וזה לא ברור מאליו, זה כבר מרגיש בית.

אני רואה את התהליך שכולכם עוברים, האומץ ופריצת הגבולות של עצמכם. אני שמחה להיות חלק מהפלטפורמה שמאפשרת את זה. אני מופתעת כל פעם מחדש איך ביום המופע כל העייפות, הכעס, הרעש בראש, הכל נעלם ונשכח ואני כבר מחפשת דרך לפרוייקט הבא.

אז תודה לכל השותפים לתהליך, לסיון שמאפשרת את הטירוף הזה לעינב ודויד פרץ על ההשראה, לדוד אביב על פלטפורמה מעולה וליווי מחבק. ולכל אחד ואחד מכם על יצירה מכל הלב.

בקרוב נקבע מפגש סיכום וצפייה משותפת של המופע חיבוק גדול לכולם!"

עינב קורן כתבה: וואו אין מילים, חבורה מדהימה ומרגשת של יוצרים.ות, היה ערב מרגש ומעורר השראה!! מופע מחאה חי ובועט ומקצועי כל כך. איזו זכות להיות חלק מהתהליך הזה איתכם.ן

ג'ולי עזז את מרכיבת הפאזלים הכי מיומנת שאני מכירה - התמונה השלמה היתה הופעה מ-ד-ה-י-מ-ה!!!!"

סיון בן שימול יעקובסן כתבה: "חברים כמי שראתה את התמונה השלמה ממעלה האולם, היה מופע מ ד ה י ם הייתם כל כך טובים. לא היה אחד שלא בא לומר איזה מרגש ואיכותי היה הערב. התהליך של הלימוד והדיונים, ההתמסרות שלכם לתהליך ולחשיפת הלב הביאו לטקסטים חזקים ועמוקים וההגשה שלכם מצוינת. תענוג.

ג'ולי שאפו ענק על ההובלה, ההחזקה, ההכלה, הליווי המוסיקלי והרגשי, הדיוקים וההרמוניות. עשית עבודה מופלאה בזמן קצר ולחוץ.

חגי יקר תודה על היותך העזר כנגדה על כל ההשקעה לאורך כל התהליך ועד לקצה של הצילום."

הזמרים, הנגנים, כל היוצרים האמנים, התעוררו בבוקר שלמחרת, בהרגשה עילאית, ותגובותיהם היו בהתאם. כולם ככולם, מודים על התהליך, על הזכות לקחת בו חלק, וכבר מחכים לפרוייקט הבא.

למופע המלא היכנסו לקישור הבא:

https://youtu.be/oQ1Ry0FmBBo

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה