מיזם "חגיגה של אהבה" לזכרה של רותם טויטו ז"ל סחף את היישוב לחגיגת נתינה ענקית

$(function(){setImageBanner('e39ebcf9-5128-4f71-9821-f2fb964140c6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

רותם טויטו ז"ל מקבוצת הרלשי"ות שהלכה לעולמה בחודש שעבר, הותירה אחריה חלל ענק אותו ניסו למלא חברותיה לקבוצה במיזם נתינה ענק למשפחות נזקקות ביישוב. המיזם שנולד טרם מותה הפך לחגיגה גדולה של נתינה בו השתתפו מאות מבני היישוב, בתי ספר, גני ילדים, תנועות נוער ועוד אשר בעזרתם נתרמו וחולקו 100 משלוחי מזון לחג עבור משפחות נזקקות. עומר דוד מהרלשי"ות: " היה מדהים לראות את ההירתמות הקהילתית והאהבה הגדולה שיש ביישוב המדהים שלנו"

במהלך השבועות האחרונים, נאספו בבתי הספר ובגני הילדים ברחבי היישוב מצרכים יבשים רבים. המבצע שהחל כמיזם של הרלשיות הפך אחרי מותה הפתאומי של רותם טויטו ז"ל שהיתה חלק בלתי נפרד מהקבוצה למיזם לזכרה. כשרותם נפטרה, הציעה ענת הללי בת הקבוצה וחברה קרובה של רותם ומשפחתה להקדיש את המיזם לזכרה.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

מאות אנשים ברחבי היישוב פתחו את הלב ושלחו מצרכים שהושמו ביום חמישי האחרון בארגזים על מנת שיוכלו להישלח אל 100 משפחות נזקקות ברחבי היישוב כדי להמתיק עבורם את החג ולאפשר להם לקיים אותו בכבוד. המיזם הפך לכוח קהילתי עם היענות מרשימה במיוחד שאותה לא צפו גם בנות קבוצת הרלשיות. מנהלים, מורים, גננות, יו"רים של הנהגות הורים, תנועות נוער והמון אנשים פרטיים פתחו את הלב והכיס. עומר דוד :" ההיענות היתה מדהימה. לפני שבכלל פנינו למישהו כבר פנו אלינו להציע עזרה. 

עומר דוד

בלטו בתרומתם: סיון מלול, ענת הללי, יעל משעלי,  קבוצת הרלשי"יות גמ"ח אשת חייל, מאור לוגסי, מיכאל דוד, חופית חד פעמי (שריכזה את התרומות אצלה בחנות) כל ההורים שאספו בבתים, בבתי הספר ובגנים, קהילת גן יבנה על כל אנשיה המדהימים והשותפים למיזם המרגש, למשנעים לאורזים, לאוספי המוצרים, למשפחה של רותם טויטו אהובתנו, לצוותי המורות המדהימות שהגיעו לקחת חלק ולנוער שהיה חלק בלתי נפרד ומרגש במיזם. לאיל רביד מנכ"ל ויקטורי על שיתוף הפעולה, סוניגו שיפינג, שר המשקים ועוד ועוד. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה