מיזם חדשני באורט ע"ש יצחק רבין: שיעורים ללא ניידים

$(function(){setImageBanner('cbe772f0-190b-47b4-8501-c2701142dd37','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בבית ספר אורט על שם יצחק רבין יחל השבוע מיזם חדשני ומרתק, שיעור ללא נייד, בשכבות כיתות ז' ו-ח'.

הצוות הכין והדריך את התלמידים במערכי שיעור וסרטונים העוסקים בהתנתקות מניידים טלפוניים ומאפשרים זמן חופשי ללמידה והנאה. בנוסף, נשלח נוהל להורים ששיתפו פעולה וברכו על המיזם.

מועצת גן יבנה

הלוקרים המיועדים לאחסון הניידים נמצאים בכל כיתה ובכל תחילת שיעור התלמיד מפקיד בהם את הסמארטפון ומקבל  אותו בסוף היום למעט ההפסקות. המיזם נותן מענה להתנהלות קלוקלת בשיעור מכיוון שהשימוש בניידים בזמן השיעורים הפך למטרד של ממש.

התלמידים מקבלים שיחות, מטלפנים או שולחים הודעות, זה יוצר הפרעות בלתי פוסקות למהלך השיעור ומקשה על  המורים, לכן הפקדת הטלפון הסלולרי על ידי התלמידים במקום מוסכם, עוד לפני תחילת השיעור, תמנע הפרעות מסוג זה ותשפר את איכות השיעורים.

מנהלת חט"ב, קלימי נחמיאס: "אני רואה בזה צעד משמעותי להטמעת צעדים ראשונים בקבלת אחריות ובניהול אישי של דרכנו, בהקפאת השימוש בניידים שלא לצורכי למידה בזמן שיעור, מפנה גם זמן פנוי לשיח ולהתפתחות קשרים חברתיים."

מנהלת בית הספר, דלית כהן: "טלפונים ניידים עלולים להוות מקור משמעותי להסחת דעת שכן הם מייצרים זמינות גבוהה לשימושים כמו אפליקציות, משחקים, צילום תמונות, צפייה בסרטוני וידאו, אינטרנט ורשתות חברתיות. שימוש לא מבוקר בטלפונים ניידים במהלך שיעור עלול להקטין את רמת הקשב של התלמידים ולפגוע בתהליך הלמידה. אנו מאמינים כי המיזם החלוצי נשלנו יניב פירות הם במישור הלימודי והן במישור הערכי חברתי."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה