"מימוש חלומות": פאנל בוגרים מיוחד במינו התקיים בבי"ס אורט על שם נעמי שמר

$(function(){setImageBanner('3ad9ea25-fe08-4fab-ac7f-813135cab0c1','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בשבוע שעבר התקיים פאנל בוגרים מיוחד במינו בנושא "מימוש חלומות" עבור תלמידי שכבות ט׳ וי״א בבית הספר, אורט על שם נעמי שמר, גן יבנה.

הפרויקט התקיים כחלק מתוכנית שמועברת מזה תקופה בקרב התלמידים בבית הספר באמצעות פעילויות שונות כגון בוקר הורים - מורים, שיעורי חינוך בנושא הגשמת חלומות והצבת יעדים. בוגרי בית הספר - מאי אלפסי, יאיר בלילטי, איתי ויסמן, דור טובול, גיל ישראל, שי לוי, יובל נחמני, דור סגיב, יובל צרפתי, נבו קובליס ויובל קריגל, שיתפו את התלמידים בתהליך האישי שחוו עד למיצוי כישורם נכון להיום.

מועצת גן יבנה

הפאנל היה מעצים ועוצמתי כאחד. הוא נועד לחזק את תחושת המסוגלות האישית והאמונה ביכולת של התלמידים לממש את עצמם גם אם נלווים לכך אתגרים וכשלים, כי אין דבר העומד בפני הרצון.

מועצת גן יבנה

התלמידים גילו עניין רב וסקרנות אודות החוויה האישית של כל אחת ואחד מהם, ואף פנו בשאלות אליהם לגבי הגשמתם ולמימושם העצמי. הבוגרים היוו השראה בסיפורם האישי כל אחד בפני עצמו לא רק לתלמידים אלא גם לצוות החינוכי.

מועצת גן יבנה

רכזת עברית, מובילת פרויקט פאנל בוגרים: "אנו מכירים תודה גדולה על בחירתם הבוגרים ליטול חלק בפרויקט זה. הם מקור לגאווה לא רק להוריהם ולחבריהם אלא גם לנו - התלמידים והצוות החינוכי. בית הספר מאחל להם להמשיך לעשות חיל בכל מה שהם חפצים".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה