מנהלת חדשה לבית הספר בן גוריון בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('20f41da9-73bc-4188-8549-235051d578f3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

את מקומה של רחל אילוק שיוצאת לשנת שבתון תחליף רינת כהן אשר מילאה עד כה את תפקיד סגנית המנהלת בבית הספר בן גוריון.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

רינת כהן, תושבת הישוב, נשואה ואם לשלושה ילדים, גדלה והתחנכה בגן יבנה. רינת בוגרת בית הספר בן גוריון. בעלת תואר ראשון בחינוך ובעלת תואר שני במנהל מערכות חינוך. בבית הספר מילאה בהצלחה ובמקצועיות רבה תפקידי הובלה רבים, וביניהם רכזת מתמטיקה, רכזת קרן קרב, רכזת איכות סביבה, סגנית מנהלת ועוד. את האני המאמין של רינת ניתן לתמצת במשפט אחד: "על המבוגרים להיות אנשים המקנים לאלו הנתונים לחסותם שורשים וכנפיים" (אשלי מונטגיו).

דבר המנהלת הנכנסת, רינת כהן: "אני שמחה ונרגשת לפתוח את שנת הלימודים תשפ"א כמנהלת החדשה של בית הספר בן גוריון. אני מברכת את כל באי בית הספר, ובעיקר את תלמידי כיתות א' העושים את צעדיהם הראשונים בבית הספר.

אני מאמינה ביכולות הרבות, השונות והמגוונות של תלמידינו להגיע להישגים לימודיים, חברתיים ואישיים תוך סקרנות, התלהבות ומתוך בחירה. אני מאמינה שעשייה חינוכית המשלבת יחד אמונה, אהבה, ערכים ומצוינות מהווה יסוד איתן לחינוך וצמיחה של בני הדור עליו אנו מופקדים מעצם היותנו אנשי חינוך. כל זאת מתוך אמונה כי הידברות מובילה לאקלים לימודי מיטבי ולהשגת היעדים החינוכיים. אני דוגלת בשיח פתוח בין כל באי בית הספר המוביל לאקלים לימודי מיטבי ולהשגת היעדים החינוכיים.

אין לי ספק שעת זו מציבה לנו, המנהלים, המורים התלמידים וההורים אתגרים חינוכיים, פדגוגיים וחברתיים שלא ידענו כמותם בעבר. אני מאמינה שהניסיון שצברנו במהלך תקופת הסגר הראשון והלקחים שהפקנו מתהליכי ההוראה והלמידה יסייעו לנו גם בעת זו.

מבקשת לאחל לכולם שנה נפלאה, שנה של בריאות איתנה, שיתוף פעולה, הצלחה והגשמה.

בהזדמנות זו רוצה להודות למנהלת היוצאת, הגברת רחל אילוק, ולאחל לה הצלחה רבה בשנת השבתון.

דבר המנהלת היוצאת, רחל אילוק: "אני סמוכה ובטוחה שרינת תוביל את ביה"ס להישגים נוספים. כבר בעת תפקידה כחברת צוות מוביל וכסגנית גילתה רינת נחישות, מקצועיות וראייה מערכתית שמקנים לה את היכולת לנהל את בית הספר בהצלחה.

אני שמחה שבית הספר עובר לידיה הנאמנות והמקצועיות של רינת, שמכירה את כלל החוזקות ואת הדורש שיפור. אני מאחלת לרינת הצלחה רבה בתפקידה, ומאחלת לכלל באי בית ספר בן גוריון שנה טובה, בריאה, מוצלחת ופורייה".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה