מסיבת הוקרה לפעילי מטה "יש עתיד" בגן יבנה נערכה ביום חמישי האחרון

$(function(){setImageBanner('b6432e42-20c8-4253-9e94-e70741e519e8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום חמישי האחרון 3/7/2021 התקיימה מסיבת הוקרה לפעילי "יש עתיד" בהשתתפות ירדנה אוקמן, ראש מטה "יש עתיד" בגן יבנה, פעילים רבים שתרמו ממרצם וזמנם בארבע מערכות הבחירות האחרונות וכן נציגי יש עתיד בממשלה ובכנסת ביניהם שר הרווחה מאיר כהן, חבר הכנסת יוראי הרצנולאב ועוד.

ביום חמישי האחרון, התכנסו בביתם של הפעילים מיכל ומאיר בן שבת , פעילים רבים ממטה "יש עתיד" בגן  יבנה. המפלגה זכתה  בקולות רבים במערכת הבחירות האחרונה והעומד בראשה,יאיר לפיד משמש כיום ראש הממשלה החליפי של מדינת ישראל וכשר החוץ בממשלה. 

ראש מטה "יש עתיד" בגן יבנה, ירדנה אוקמן, ביקשה להודות לפעילים האקטיביים של גן יבנה שעשו הכל בכדי להביא להצלחתה של המפלגה בבחירות. במקום נכחו הפעילים הבולטים טוביה ואילנה ירדני, עזרי נאור האחראי על כלל מטות יש עתיד ברחבי הארץ ועוד. 

בתמונה: פעילי מטה "יש עתיד" בגן יבנה חוגגים את ההישג בבחירות האחרונות 

ירדנה אוקמן

כיבדו בנוכחותם שר הרווחה הנוכחי מאיר כהן, חבר הכנסת בועז טופורובסקי המשמש כראש מפלגת "יש עתיד", חבר הכנסת יוראי הרצנולאב וחברת הכנסת נירה שפאק . הנוכחים לא חסכו שאלות מנציגי "יש עתיד" וביקשו מהם לדאוג לצעירים בישראל. הן בהורדת מחירי הדירות וקידום פרויקטים לצעירים והן בלחימה בתופעת ה"מוחות הבורחים" ובמציאת תעסוקה משתלמת לאנשי הייטק בכדי למנוע מהם את ההגירה לחו"ל. 

הנואמים במסיבה הודו ליאיר לפיד על ההובלה בדרך של כבוד ויושר ועל הנאום בו הודה לבנימין נתניהו על השירות שעשה למען מדינת ישראל במשך שנים רבות.

בתמונה : הפעילים טוביה ירדני ואילנה ירדני טרפלר עם ראש מטה "יש עתיד" בגן יבנה ירדנה אוקמן וח"כ בועז טופורובסקי 

ירדנה אוקמן

ירדנה אוקמן :"המסר שהתקבל בערב המסיבה הוא כי ישנו שינוי באוויר וכי הממשלה החדשה תעשה הכל כדי להביא אחדות לעם. גם אנשים שאינם מחזיקים באותה השקפה פוליטית הם אחים ואסור לשכוח זאת לרגע. זו ממשלה של כולם שתשרת את כל חלקי העם. "

ירדנה אוקמן ראש מטה "יש עתיד" בגן יבנה הוסיפה :"זה מצחיק כי למעשה הבטחתי לפעילים מסיבה אחרי כל מערכת בחירות כדי להגיד תודה. בסוף זה לקח ארבע מערכות בחירות כדי שתקום ממשלה סוף סוף וכדי שנוכל להודות להם" 

בתמונה : ירדנה אוקמן ראש מטה "יש עתיד" בגן יבנה עם שר הרווחה מאיר כהן. 

ירדנה אוקמן

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה