מסלולי המצוינות באורט ע"ש יצחק רבין גן יבנה זכו לשבוע העשרה במדע וטכנולוגיה

$(function(){setImageBanner('89d4eb69-3f71-4358-843c-6433c3171494','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בשבוע שעבר התקיים בבית הספר אורט על שם יצחק רבין שבוע העשרה לתלמידי מסלולי המצויינות מופ"ת ועמ"ט. השבוע כלל הרצאות מרתקות וסדנאות בנושאים מגוונים מתחומי המדע והטכנולוגיה שהועברו על ידי הורים מתנדבים שעוסקים בתחומי מדע או טכנולוגיה, בוגרת ביה"ס דוקטורנטית למדעי המוח במכון ויצמן, מורים למדעים ומרצה מעמותת פרס נובל.

התלמידים שמעו הרצאות בנושא מדעי המוח, מבנה המוח, נוירונים ומה עוד אפשר לחקור במוחו העלום של האדם וקידום חייו.

מועצת גן יבנה

הם חקרו את טביעת רגלם האקולוגית, הם שמעו הרצאה על מסעות האדם בחלל ועל אפשרות של קיום חיים נוספים ביקום. בנוסף, הם הכירו את תחום חיקוי בעלי החיים בטכנולוגיה (ביומימיקרי) לשם מילוי לצרכיו השונים של החברה בתעשיידע  ולשם למידה על שיפור תפקודיו של האדם והחברה.               

בהמשך, למדו על השפעת הסמים על המוח  ועל חשיבות האתיקה במדע ובמחקר ובדגש על האתיקה בגנטיקה. הם שמעו על משבר האקלים ועל הדרכים השונות של המחקר לדאוג לביטחון תזונתי לאוכלוסייה בעולם.

מועצת גן יבנה

כמו כן, שמעו הרצאה בתחום ההייטק IOT.  למדו על  התפתחויות בתחום ביוטכנולוגיה והתקדמות המדע לעבר ייצור תאים אנושיים, בשר בתנאי מעבדה לרפואה ולהקטנת פגיעה בבע"ח. שבוע מעניין זה,  פתח בפני התלמידים צוהר לשאלות מחקר בתחומים מגוונים.

מנהלת בית הספר דלית כהן:  "ההעשרה האיכותית הניתנת לתלמידי המגמות המצטיינות  שלנו, מקנות ערכים ומיומנויות אשר בית הספר ייחד, כמובילים תוך שילובם והטמעתם בתוך התוכנית . התכנית מיישמת הלכה למעשה את ערכי המצוינות, האחריות, היצירתיות והיושרה , כערכים שעל בסיסם יצמח ויגדל המדען של העתיד, החוקר, המפתח, היזם והמוביל המדעי  והחברתי בישראל. אנו שוקדים על מתן כלים לפיתוח אישי ומקצועי לתלמידנו המהווים את העתודה האנושית  של המאה העשרים ואחת ,המהנדסים, המדענים או האסטרונאוטים הבאים".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה