מערך טיפול ממוקד בתחום הניקיון ופינוי האשפה והגזם יוקם בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('4cfb42fa-a4fd-4e61-b177-d25511ab9bf3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לאחר תלונות על ליקויים בפינוי הפחים, שבירת פחים, פחים שלא פונו, יחס של מפני אשפה, גזם שלא פונה ופניות נוספות אל ראש המועצה דרור אהרון בנושא החליט ראש המועצה לערוך תחקור מעמיק של מערך הניקיון ולהגיע למסקנות משמעותיות שיביאו שינוי של ממש בכל הקשור לניקיון היישוב.

הודעת ראש המועצה דרור אהרון :

"תושבי גן יבנה היקרים, אחרי שעדכנתי אתכם בפרויקט לשדרוג רשת החשמל ביישוב והשירות המוענק לתושבים בנושא זה, אעדכן אתכם בפעילות נוספת שאנו נוקטים לשיפור איכות החיים ביישוב - טיפול ממומקד בתחום הניקיון ופינוי האשפה והגזם. 

חשוב לי להבהיר שאני מודע לכל מה שמתרחש בנושא זה, לקחתי לתשומת ליבי כל אחת מהפניות שהגיעו אלי על ליקויים בפינוי הפחים, שבירת פחים, פחים שלא פונו, יחס של מפני האשפה, גזם שלא פונה ופניות נוספות שלכם בנושא זה. 

בתמונה:עבודות בכביש מנחם בגין 

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

בכל התקופה האחרונה ביצענו תחקור מעמיק של מערך הניקיון, פינוי האשפה והפסולת ביישוב, הסקנו מסקנות מתבקשות ובימים אלה אנחנו נמצאים בתהליך של יציאה למכרז חדש, כולל הכנת תכנית מקיפה ואנחנו עושים צעד אל עבר שינוי אמיתי, עמוק ומקיף בכל נושא הניקיון והתברואה בגן יבנה. לאור המסקנות אנו נפעל לביצוע שינויים כך שהשירות יהיה שונה וטוב יותר עבור גן יבנה לאחר שתיכנס חברה חדשה לתחום. 

לא אתייחס לדברי הבלע, הצגת הנתונים השקריים, הרכילות הזולה, סילוף האמת וההסתה שניסו ליצור חברי מועצה שונים ממניעים אישיים ופוליטיים צרים וברורים, יש כאלה שעסוקים בעבודה. העדפתי בזמן הזה לעסוק בגיבוש תכנית בפועל ובביצוע צעדים אמיתיים לשיפור המצב ופחות לשבת מהצד על הגדר, מחוץ לעשייה הציבורית ולעסוק בישיבות פרלמנט, הכפשות אישיות ויחסי ציבור קטנים מהכיסא". 

זה לא יקרה בין רגע, זה ייקח זמן, זה יהיה תהליך חדש ואינטנסיבי של המועצה יחד עם התושבים ואני מקווה שבסופו נגיע לתוצאה של יישוב נקי יותר ולהעלאת איכות החיים של כולנו - עד לבחירתה וכניסתה של חברה חדשה אנחנו נטפל בכל חריגה ונהיה פה בשבילכם דרך המוקד העירוני ודרכי באופן אישי. 

גם לגבי כביש מנחם בגין, עדכון קטן כדי לשים סוף לספקולציות שמנסים להפיץ גורמים פוליטיים (שאגב לא קשורים לתהליך הקמת הכביש ואין להם שום מושג בתהליך) ולהמשיך לתת תמונת מצב מדויקת ואמיתית. 

ביום חמישי האחרון, לאחר הייבוש הסופי ובחינת יועץ הקרקע והמהנדסים שביצעו בדיקות קרקע מקיפות, כאשר הקרקע יבשה ויציבה התחלנו בפריסת יריעות שריון ביאקסיאליות ובהמשך העבודות על הכביש. 

למען הסר ספק, אנחנו לא משפצים או  עושים קוסמטיקה, אנחנו בונים כביש חדש מן הייסוד שיחזיק שנים רבות קדימה. "

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה