משיקים את מיזם "להאיר את עומר לב ז"ל" בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('b87c2cd7-93ef-4d1f-91fb-9556e7cb1fdd','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

השקת המיזם להעלאת המודעות לנזקי הסמים והאלכוהול בגן יבנה תיערך ביום רביעי 4/3/20 בשעה 19:30 במתנ"ס גן יבנה. מאחורי המיזם עומדים אילי ורון לב, הוריו של עומר ז"ל, צעיר יפה תואר ומוכשר שהלך לעולמו בדצמבר האחרון בעקבות התמכרות לסמים וכן ציפי שילוח מנהלת הביטחון הקהילתי.

הנתונים לא נותנים שקט: בשנת 2018 טופלו 14,000 ישראלים בשל התמכרות לסמים ולאלכוהול כששליש מהם הם בני נוער. 35% מהמטופלים הצעירים מצויים בהליכי גמילה בשל שימוש בקנאביס, ההתמכרויות השכיחות היו : אלכוהול, קנאביס, אופיאטים וקוקאין. השימוש בקנאביס עבור חלקם שלב מקדים לקראת תחילת השימוש בסמים אחרים. הנתונים האלו פורסמו על ידי משרד הרווחה ולצערנו, התופעה קורית גם בגן יבנה.

אילי ורון לב, הוריו של עומר ז"ל החליטו לעשות הכל כדי למנוע את המוות המיותר הבא הנגרם בשל התמכרות לסמים.

המיזם "להאיר את עומר ז"ל" הוא הדרך שלהם ביחד עם המועצה המקומית גן יבנה לעזור להפיץ את המודעות בקרב הורים ובני נוער לתופעה של התמכרות לסמים ואלכוהול ולעשות הכל על מנת למגר אותה. ביום רביעי 4/3 יתקיים המפגש הראשון במעמד ראש המועצה אהרון דרור המסייע רבות לקידום המיזם החשוב. אל תגידו לא ידענו, לא שמענו לא ראינו. קחו אחריות ובואו לשמוע כדי להשפיע. 

על מה ידברו במפגש?

המפגש יפרוס בפניכם את התכנית הנרקמת בשיתוף המועצה המקומית גן יבנה. כאן תוכלו לשמוע מהם הסמים הנפוצים כיום והשפעותיהם הפיזיות והמנטליות תלמדו כיצד לזהות את כל הסימנים המקדימים לשימוש והתמכרות לסמים. תקבלו כלים יישומיים שיעזרו לכם לשמור על ילדיכם. תוכלו לשאול את כל השאלות כי כמו שאומרים אילי ורון:"אנחנו נעשה הכל כדי שאתם לא תתעוררו מאוחר מידי. אנחנו גם מקווים ומתפללים שבתום המפגש תסכימו להירתם יחד אתנו למאבק להצלת ילדינו" 

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה