"אור השדה" - פירות וירקות מובחרים היישר מהשדה וישירות לתושבי גן יבנה. והמחירים? מעולים

$(function(){setImageBanner('5600184c-b920-4906-8782-5cee8466c0d6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

יותר ויותר אנשים מגלים את הנוחות שבהזמנת מצרכים אליהם הביתה. אבל, כשזה מגיע לפירות וירקות, הם מעדיפים לרוב לבדוק את הסחורה מקרוב ולבחור את הפירות והירקות המובחרים ביותר. אלפי אנשים מאזור השפלה ביניהם מאשדוד וגן יבנה, כבר גילו את היתרונות של חברת "אור השדה" המביאה אליהם עד הבית את הפירות והירקות המובחרים ביותר שנקטפו באותו היום בשדות המושבים והקיבוצים ברחבי הדרום במחירים אטרקטיביים במיוחד. זה הזמן להצטרף לשירות חסר תקדים במחיר אטרקטיבי במיוחד וליהנות מתוצרת חקלאית משובחת היישר אל פתח הבית.

להזמנות: יש להתקשר ל: 054-994-0735

או לחצו כאן לתחילת שיחה בוואטספ

טריות ואיכות נפגשות בארגז בדרך אליך

מאז הוקמה, צברה חברת "אור השדה" מוניטין רב בקרב אלפי לקוחות המעדיפים לקבל את הפירות והירקות שלהם הכי טריים שיש כשהם נקטפים באותו היום ממש בשדות, במטעים ובפרדסים במשקים החקלאיים המובילים וממוינים רגע אחרי הקטיף כאשר רק המובחרים ביותר מבניהם מגיעים לארגזים של חברת "אור השדה" ונשלחים אליהם הביתה פעמיים בשבוע. הרמה הגבוהה בכל משלוח ומשלוח והשירות האישי עד פתח הדלת ללא עלות נוספת, הופכת את "אור השדה" לחברה מבוקשת בכל אזור השפלה ובמיוחד בערים אשדוד וגן יבנה.

אור השדה

בוחרים עבורכם את הפירות והירקות הטובים ביותר

אז איך זה עובד? פעמיים בשבוע בימים שני וחמישי, יוצאים שליחים של חברת "אור השדה" עם ההזמנות שעורכים הלקוחות בוואטס אפ, בפייסבוק ואפילו באינסטגרם ומביאים אליהם הביתה את פירות העונה ואת הירקות המובחרים מהמשקים המובילים אשר נקטפו ועברו מיון קפדני עוד באותו היום. מעכשיו, כבר לא צריכים לסחוב שקיות כבדות ועמוסות, אין צורך לעמוד בחנות ולמשש כל מלפפון, תפוח או לימון. יש מי שבוחר עבורכם את הפירות והירקות הטובים ביותר בשדה, אורז אותם ושולח אותם אליכם ללא תשלום נוסף היישר אל פתח הבית. קל, פשוט ונוח ולא פחות חשוב במחירים ללא תחרות.

 אור השדה

להזמנות: יש להתקשר ל: 054-994-0735

או לחצו כאן לתחילת שיחה בוואטספ

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה