משנכנס אדר מרבין בשמחה: משלוח מנות איש לרעהו המסורתי של זיקה גן יבנה יוצא לדרך

$(function(){setImageBanner('a95e26d4-9efa-45d7-b391-7dfba66e8a17','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

חג פורים מתקרב וכמו בכל שנה, גם השנה יצאה תכנית זיקה במתנ"ס גן יבנה עם "משלוח מנות איש לרעהו" ברחבי הישוב. במיוחד בימים אלו, כשעצב ושמחה מתערבבים זה בזה – זה הזמן שלנו להפיץ אור ואהבה. כבכל שנה, תושבים רבים כבר נרשמו, וממתינים לקבלת פרטי המשפחה אותה יפתיעו. תושבי השכונות החדשות, מוזמנים להצטרף למשחק גמד ענק היישובי, להכיר את הפרוייקט, לפנק משפחה אחרת בהפתעות, רמזים ומשלוח מנות ולהכיר את קהילת גן יבנה המדהימה

מאות משפחות השתתפו עד היום בפרויקט ותושבים רבים בגן יבנה כבר מצפים לקראתו שוב. התגובות לפרסום ולהרשמה היו מחממות לב "באהבה גדולה, אשמח מאד להיות חלק בלשמח את האחר", "תודה ! יוזמה מבורכת", "מעוניינת להשתתף גם השנה", "מהמם, חיכיתי לכך !!!", "תודה על פועלכם המבורך ", " רק להגיד שכיף להשתתף כל שנה מחדש !" ועוד.

זי

כידוע לכם, הצטרפו אלינו לאחרונה משפחות מ"נתיב העשרה", ישוב בעל אופי קהילתי עמוק, וכבר הם שותפים לפעילות קהילתית בגן יבנה. אף הם ישתתפו בפרויקט על מנת להכיר טוב יותר את שכניהם ותושבי גן יבנה.

אנחנו מזמינים אתכם לקחת חלק, להירשם ולשלוח משלוח מנות למשפחה שאינכם מכירים, ולקבל משלוח מנות בהפתעה ממשפחה אחרת – כך ניצור בקהילה שלנו קירוב לבבות, מפגשים בין איש לרעהו והיכרות קרובה יותר בין משפחות.

גם השנה יחולקו פרסים: פרס אחד בין כל הנרשמים לפרויקט ושני פרסים יוגרלו בין כל מי שיעלה תמונות של המפגש בין המשפחות לקבוצת הפייסבוק "משלוח מנות איש לרעהו".

 הרישום עפ"י הפרסומים עד 10.03.2024, מהרו להירשם ולהבטיח מקומכם. לפרטים והרשמה:

https://forms.gle/msUNEt5ktsFpipf2A

התמונות באלבום המצורף מתוך פרסומי התושבים בפייסבוק ובאדיבות זיקה גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה