"מתחברים מחדש": לאחר הפסקה של שנתיים, חזרה גן יבנה לחגוג את חג הישוב המסורתי

$(function(){setImageBanner('c4c60e89-324a-4803-8335-dbf65b9e7115','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום חמישי האחרון, התקבצו אלפי תושבים לחגיגות חג הישוב המסורתי, אירוע הדגל של שבועות בהובלת זיקה. בחג הישוב האחרון שנחגג לפני הקורונה, ציינה גן יבנה עשור לזיקה ולחגיגות. השנה, חזר האירוע ובגדול.

ביום חמישי האחרון, רגע לפני כניסת חג השבועות, חגגה גן יבנה את חג הישוב המסורתי. השנה בסימן "מתחברים מחדש", אלפי תושבים הגיעו ליהנות ממגוון של תוכן, דוכנים, ואטרקציות שאורגנו בסדר מופתי ברחבי פארק רונה רמון.

השנה, הועתק מקום האירוע ממגרש הכדורגל לפארק רונה רמון. פינות צילום, מהממות ביופיין, שהוכנו בהמון כשרון של מתנדבי זיקה, העצימו את יופיו הרגיל של הפארק והיוו מוקד משיכה למשפחות ותושבים שרצו להצטלם. מוקד אטרקציה לצילום, שמשך את התושבים במיוחד, היתה פרה מעיסת נייר, שהכינו מתנדבי זיקה. את כל תוכן וקטעי הקישור, על הבמה, התפאורה, החל מבימת המופעים המרהיבה, וכלה בעמדות צילום ברחבי הפארק, טרחו הכינו והקימו מתנדבי זיקה, תושבים שפשוט איכפת להם, וחושבים קהילה!

צילום ג'ני זרח

__________________________________________________

תהלוכת התינוקות המסורתית לתינוקות שנולדו בשנה האחרונה, הורחבה, השנה, עקב הקורונה, לילידי השנתיים האחרונות. מתנדבי זיקה, הכירו לראשונה את המשפחות במסגרת פרוייקט "צעד ראשון בקהילה". וליוו את ההורים הגאים בתהלוכה עם העוללים המתוקים בהרבה שמחה והתרגשות, עד שהגיעו אל מול בימת המופעים. על הבמה חיכו להם, וקיבלו אותם הרב יעקב דרעי ומיכאל דוד בתקיעות שופר, היה מרגש!!

__________________________________________________

צילום רחל אילוק

צילום ג'ני זרח

במתחם המופעים על במה ענקית, ולאחר נאומי הפתיחה, עלו בזה אחר זה, קבוצות ממיטב בני ובנות גן יבנה, קטנים כגדולים, והופיעו חלקם בשירה, חלקם בריקוד. כן, הוקצה במתחם המופעים מקום לדוכני האוכל של הנהגות ההורים, אשר, כבכל שנה, משתפים פעולה ביניהם, מוכרים אוכל ושתיה במחיר סמלי, וכל ההכנסות מתחלקות שווה בשווה, בין כל בתי הספר, לטובת מסיבות הסיום, או פרוייקטים אחרים שנקבעו.

המופע שחתם את הערב היה מופע של מלכת הילדים רינת גבאי, שהלהיבה את הילדים ומשפחותיהם במיטב הלהיטים שלה.

צילום ג'ני זרח

חג ישוב מתקיים, בזכות שיתופי פעולה קהילתיים חשובים של:

ראש המועצה המקומית גן יבנה, דרור אהרון, ולשכתו, מנכ"ל המועצה ומחלקותיה השונות, מחלקות מתנ"ס גן יבנה השונות, בתי ספר, מחלקת גני הילדים, תנועות הנוער, הנהגות הורים, "עם הטבע", מד"א גן יבנה ואמנים מקומיים.

דרור אהרון ראש מועצת גן יבנה:

"קהילת גן יבנה הציגה השבוע את העוצמה והאחדות הגן יבנאית במלוא הדרה. שמחתי לפגוש את מאות המשפחות שהגיעו לציין עמנו את "חג היישוב" בפארק רונה רמון, נהנו מפעילויות יצירה, ספורט, דוכני אוכל ושתייה, מופע מרכזי של רינת גבאי ובעיקר עשו המון המון כיף. צוותי בתי הספר, גני הילדים, תנועות הנוער ועמותות הספורט עמלו קשה בתקופה האחרונה ויצרו ביתנים ויצירות נפלאות - תודה רבה על ההשקעה! תודה רבה למתנ"ס גן יבנה, למנהלת תכנית זיקה, הצוות והמתנדבים הנהדרים, לסגניתי ירדנה אוקמן, לחבר המועצה אילן רביבו, למחלקות הנוער, הספורט, הביטחון במועצה, למחלקה לתרבות ואירועים ולכל העוסקים במלאכה על עוד אירוע מוצלח ביישוב."

ירדנה אוקמן סגנית ראש המועצה מחזיקת תיק החינוך ויו"ר זיקה:

"חג ישוב נולד כחלום שלנו, שיהיה חג אחד, שהוא של הישוב שנחוג אותו כולנו יחד, עם כל ערכי החג ועם הסיפור שלו, והוא כבר נהיה מסורת מרגשת ואהובה. השנה, לאחר הפסקה של שנתיים, שבנו לחגוג יחד  והרגשנו את הגעגוע לשמוח ולהיות יחד."

סיון בן שימול יעקובסן מנהלת זיקה:

"זו הפעם ה 11 שהאירוע מתקיים, ולי זו הפעם הראשונה, כמנהלת זיקה. כל זאת מצליח להתקיים אך ורק בזכות שיתופי פעולה של כל הישוב, ממחלקות מתנ"ס, מחלקות המועצה, כל מערכת החינוך הפורמלית והבלתי פורמלית, ארגונים חברתיים, חוגים ותושבים. האירוע נבנה במשך מס' חודשים בהובלת תוכנית זיקה ומתנדביה.

לפני מס' שבועות ישבנו לחשוב על חזון זיקה וביקשנו מהאנשים לחשוב על שיר שייצג אותו. אחד מהשירים היה- "מתחיל מדמיון וממשיך למציאות" של עדי אברהמי ולא בכדי.

כל האירוע הענק הזה, וזיקה בכלל, התחילו מדמיון של אנשים שאכפת להם. הם דמיינו איך תראה התכנסות של כל הקהילה, איך יראה וירגיש הישוב כשיתקיימו בו כל כך הרבה חיבורים קהילתיים והיום זו מציאות, זו מסורת יישובית. ולמעשה רוב מה שאנחנו עושים בישוב, יחד עם מתנדבי זיקה המדהימים, אלו דברים שתושבים הגו אותם ובאו להוציא אותם לפועל איתנו.

אנחנו מזמינים אתכם, תושבים שאכפת להם, לבוא ולהצטרף אלינו לעשייה, תמצאו אותנו במתנ"ס."

ממתנדבי מד"א גן יבנה, שנמצאים תמיד במקום, לאסוף תרומות דם מהתושבים, נמסר לנו כי היתה היענות רבה, ותושבים רבים, פינו זמן בחגיגות בכדי לתרום דם.

צילום ג'ני זרח

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה