מתיחת פנים משמעותית צפויה למתנ"ס גן יבנה

$(function(){setImageBanner('3494094f-252f-4995-9fae-f44fb6b3925c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

המועצה המקומית גן יבנה יצאה לפרויקט לשיפוץ מקיף ולשדרוג מתנ"ס גן יבנה. אתמול, יום ראשון (24.12), החלו רשמית העבודות לשדרוג ושיפוץ מקיף של המתנ"ס שיתבצע בצורה מודולרית

לאחר שהודיעה על כך לפני מספר חודשים, השבוע יצאה המועצה המקומית גן יבנה לפרויקט חשוב וחיוני לגן יבנה, שיפוץ מקיף ושדרוג של מתנ"ס גן יבנה.

מועצת גן יבנה

(הדמייה)

מתנ"ס גן יבנה מהווה מקום מפגש, מרכז קהילתי אמיתי שמחבר בין תושבי היישוב. ילדים משתתפים בו בחוגים, מנויים רבים נהנים מהספרייה, מתקיימות בו הרצאות, מופעים, הצגות, כנסים, חגיגות ועוד ועוד.

ביום ראשון (24.12) החלו רשמית העבודות לשדרוג ושיפוץ מקיף של המתנ"ס שיתבצע בצורה מודולרית (על מנת לאפשר פעילות סדירה ככל שניתן) ויכלול, בין היתר, הגדלה ושידרוג של מרכז הצעירים של גן יבנה שיזכה למתיחת פנים מקיפה, חידוש ושדרוג תשתיות החשמל, חדרי החוגים, עיטוף חיצוני, צביעה, הרחבה החיצונית, הרחבה הפנימית, מיזוג, מסדרונות ובשלבים הבאים ישופצו גם אולם המופעים והספרייה.

מועצת גן יבנה

(הדמייה)

השיפוץ צפוי להימשך מספר שבועות ולהשפיע על פעילות המתנ"ס. הנהלת המתנ"ס הודיעה על תחילתו של השיפוץ המקיף שצפוי להימשך מספר שבועות. "אנו מבינים כי השיפוץ כרוך בלא מעט אי נוחות עבורכם, ומתנצלים על כך מראש. אנו עושים כמיטב יכולתנו כדי לספק לכם את השירות הטוב ביותר גם במהלך השיפוץ. אנא התעדכנו במזכירות המתנ"ס על כלל השינויים בשעות ובמיקום החוגים בזמן תקופת השיפוץ".

מועצת גן יבנה

(הדמייה)

ראש המועצה, דרור אהרון:  "זו תקופה שקשה לשמוח בה, תקופה קשה לכולנו אבל יחד ננצח, נמשיך לבנות ולהיבנות בארצנו. הפרויקט הזה חיוני לגן יבנה, התאמה של המתנ"ס לצרכיו הגדלים של היישוב היא חשובה מעין כמותה. שיהיה לנו המון בהצלחה! תודה לרפי אברג'יל, מנהל המתנ"ס, צוות המתנ"ס, לעובדים, לחברי הנהלת המתנ"ס ולכל העוסקים במלאכה".

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה