"מתנדב עם אישיות מיוחדת שתמיד היה נכון לסייע". חובש בכיר מאיר בן שבת מגן יבנה הלך אתמול לעולמו

$(function(){setImageBanner('09f0260f-450b-4c18-b8e1-3ae9a13e0231','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מגן דוד אדום מרכין ראש עם פטירתו של מתנדב מד"א מאיר בן שבת ז"ל (63) חובש בכיר ונהג במד"א גן יבנה. מאיר ז"ל נפטר אתמול (ד') ממחלה קשה ונטמן בבית העלמין בגן יבנה כשהוא מותיר אחריו אישה, 3 בנות ונכדות. חבריו להתנדבות סיפרו על מתנדב מקצועי, שעשה רבות על מנת לסייע לאחר במד"א ובחייו האישיים.

דוברות מד"א

מאיר ז"ל החל את התנדבותו בארגון בשנת 1997 בתחנת לוד והיה דמות מוכרת ואהובה על כולם בגן יבנה והיה ידוע בלבו הרחב ובתרומתו הרבה לקהילה. חבריו במד"א ספדו לו בלב שבור:

חובשת בכירה במד"א דליה מגידי, אחראית מתנדבים בתחנת מד"א בגן יבנה סיפרה: "מאיר ז"ל היה אדם משכמו ומעלה ופטירתו היא אובדן כבד. בתחילת שנות האלפיים היינו ממקימי תחנת מד"א ביישוב ומאותו היום מאיר התייחס למקום כאילו זה הבית שלו, הוא תרם בכל דרך אפשרית, הוא היה גגן והיו לו ידי זהב, הוא תמיד סייע בכל דבר ואפילו פה בתחנה הוא שיפץ ותיקן את גג המבנה. הוא היה עמוד התווך של המשפחה, בעל, אבא וסבא שכולם אהבו מאוד, רצו לשמוע את עצתו ולהיות בקרבתו. מאיר ז"ל היה איש של חסד רב, מעבר להתנדבותו כחובש ונהג אמבולנס במד"א הוא לא היה יכול לראות אדם במצוקה בלי להושיט לו יד. הוא סייע למעוטי יכולות, חילק מזון לנזקקים, לא היה אדם שפנה אליו לעזרה ולא קיבל מעל ומעבר. יהי זכרו ברוך". 

עוזר לייפר, יו"ר ועד העובדים במד"א שקיבל את מאיר ז"ל להתנדבות במד"א כשהיה מנהל מרחב איילון במד"א ספד לו : "מאיר ז"ל החל להתנדב בשנת 1997 כחובש באמבולנסים של מד"א בתחנת לוד ומאז נקשרו דרכינו. אני זוכר אותו כמתנדב מסור ומקצועי שאלפי אנשים חייבים לו את חייהם. מדובר באדם בעל יכולות ניתנה אינסופיות. קשה לי לדבר עליו בלשון עבר."

חיים קרדי, מנהל מרחב לכיש במד"א: "אני מכיר את מאיר ז"ל כאדם בעל אישיות מיוחדת שתמיד היה נכון לסייע. הוא היה מתנדב פעיל שתרם אלפי שעות לקהילה. אדם עם הרבה רצון לעזור לזולת ולתרום לסביבה. תמיד היה נרתם למשימות שונות למען האחר. מדובר באבדה גדולה מאד. יהי זכרו ברוך". 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה