מתנ"ס גן יבנה מסכם פעילות ענפה למען הקהילה בשנת 2021

$(function(){setImageBanner('ffb08cf1-ede9-4489-a986-72d6b6e98fc4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

רגע לפני תום שנת 2021 , מסכמים במתנ"ס גן יבנה פעילות קהילתית ענפה על אף אתגרי מגפת.

רפי אברג'ל מנהל מתנ"ס גן יבנה מספר: "הצלחנו לחזור לפעילות, להחזיר את החיוך לקהילה ולקיים סוג של שגרה בכפוף להנחיות משרד הבריאות והתו הירוק, הודות לשותפות אמיצה עם ראש המועצה, המנכ"ל, חברי המועצה, חברי הנהלת המתנ"ס, מחלקות המתנ"ס והמועצה וצוות העובדים המסור".

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

 בניגוד לכל התחזיות בשנת הקורונה, הפעילות הקהילתית רק צמחה למען התושבים והתאפיינה בחדשנות לכל אורך הדרך. כך לדוגמא, נפתחו חוגים חדשים, הוקם קונסרבטוריון חדש, מעון יום מוזיקלי, מופעי תרבות, פעילויות ספורט, פעילויות לבני הנוער והתגייסות כללית של המתנ"ס לקיים שגרת פעילות נוכח המגבלות המשתנות. לאחר תקופה ארוכה של סגרים וחוסר ודאות, התעצמה מרכזיותו וחשיבותו של המתנ"ס כמקום לצריכת תרבות ופעילות פנאי בגן יבנה.

השנה הופץ בקר התושבים סקר מדד הקהילתיות בשיתוף החברה למתנ"סים מנת לבדוק את הקשר בין המתנ"ס לקהילה והקשר בין התושבים ליישוב. תוצאות הסקר משמשות בסיס לתוכניות עבודה אשר יתורגמו לפעילות המתנ"ס בשנים הבאות בשיתוף פעולה מלא עם המועצה. בנוסף גם כתיבת חזון המתנ"ס נמצא בעיצומו של תהליך יחד עם חברי הנהלת המתנ"ס.

בשנה החולפת נפתחה בגן יבנה האקדמיה לטניס בהנהלת אלפרד קריאולינסקי, המקיימת חוגי טניס לילדים, נוער ומבוגרים במגרש הטניס המשופץ והמשודרג. בית הספר למחול בהנהלת אביבית אלמלם חזר בגדול ומציע חוגים במגוון סגנונות ריקוד בסטודיו למחול במתנ"ס ובסטודיו הצפוני. הוקמה קבוצת כדורגל "ביתר גן יבנה" המשתתפת במשחקי ליגה תחרותיים. לצד כל אלה, פעילות החוגים נמשכת כסדרה בהצלחה רבה.

קונסרבטוריון גן יבנה החדש החל את פעילותו בשיתוף עם גרשון כץ ומאיה ליבוביץ', בשלוחת המתנ"ס בשכונת נאות המכבים, לאחר ביצוע עבודות לשדרוג המבנה והתאמתו ללימודי מוזיקה. המטרה לאפשר לתושבי גן יבנה ללמוד מוזיקה על מגוון כלים בתוך היישוב הוכתרה בהצלחה.

המחלקה לתרבות ואירועים שמה את גן יבנה על מפת התרבות בכל האזור עם סדרת המופעים "יוצאים לפארק" בפארק רונה רמון בה הופיעו האומנים הגדולים: חנן בן ארי, אמיר דדון, עדן בן זקן, אביב גפן, ישראל קטורזה, יובל המבולבל ומני ממטרה. מופעים נוספים התקיימו במרכז הספורט והנופש-GYM: היהודים, עידן חביב, דני רובס וחגיגה יוונית עם שלומי סרנגה ומושיק עפיה.

 בחנוכה האחרון הגיעו לאולם התרבות מתנ"ס גן יבנה הצגות הילדים: רפונזל עם נעמה סופר על וכוכבים נוספים, מלך הג'ונגל עם גיא זוארץ ושחקנים ידועים, מתנה ושמה עניות ובסוף החודש יתקיים המחזמר "המכבים הקרב האחרון" בכיכובה של רינת גבאי.

השנה הצטרפה לפעילות גם מנהלת למחלקת הנוער, ענת אסא, אשר מיד נכנסה לעבודה בתכלול העבודה ומיתוג מחלקת הנוער, חיזוק תנועות הנוער, פיתוח מנהיגות בקרב בני הנוער ועוד. פעילות תנועות הנוער התחזקה לצד מעורבות ברוכה של בני הנוער למען הקהילה. נוער גן יבנה חגג גם הוא עם מופעי סטנדאפ של יונתן ברק, חן מזרחי, אורי חזקיה ועוד. התקיים כנס מתגייסים לבוגרי כיתות י"ב. אירוע שיא לנוער התקיים בפארק רונה רמון עם מופע של נועה קירל.

מחלקת הספורט דאגה להפעיל את תושבי גן בכל הגילאים במגוון פעילויות בגנים ובבתי הספר, ימי ספורט לקשישים, מרוץ משפחות, יום ההליכה הבינלאומי, שפע אירועי ספורט בקיץ, טורנירים, הקמת 2 קבוצות מאמאנט גן יבנה והצטרפות לליגה האזורית.

במחלקת הגיל הרך, המעון המוזיקלי הראשון "צליל ראשון" נפתח במבנה חדש ומושקע ברחוב רותם  ובו 3 כיתות גיל. צהרוני המתנ"ס בגנים ובבתיה"ס הגיעו להרשמות שיא ונהנו מתוכניות העשרה, פעילות בית הספר של החופש הגדול וצהרונים בחגים.

ראש המועצה, דרור אהרון: "אני רוצה להודות למנהל המתנ"ס, לצוות העובדים ולכל חברי הנהלת המתנ"ס על שנה שבה צמחנו, גדלנו ויזמנו כל העת למען התושבים. המתנ"ס, כמרכז קהילתי יישובי, נכנס תחת האלונקה בדאגה לתושבים בתקופת הקורונה ולא הפסיק לרגע לתכנן וליזום אירועים מסוגים שונים ולמגזרים שונים. עשיתם עבודה נהדרת!".

לאורך השנה צוות העובדים יצא להשתלמויות והכשרות מקצועיות והביא חידושים ורעיונות מגוונים להגדלת תפוקת העבודה ולשיפור איכות השירות ללקוחות המתנ"ס. בימים אלה, עובדים במתנ"ס גן יבנה על תכניות עבודה לשנת 2022 ובהם שפע פעילויות בכל התחומים, אירועים קהילתיים, מטרות ויעדים נוספים.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה