נאמני הבטיחות של בית הספר "בן גוריון" למדו על בטיחות באש לקראת מדורות ל"ג בעומר שיתקיימו השבוע

$(function(){setImageBanner('22b08cbe-ced2-4958-ab91-4dbb54a343f4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

היום, 19/5, יצאו התלמידים נציגי הכיתות השונות בבית הספר "בן גוריון" עם רחל הלר אחראית הבטיחות והורים מלווים, לתחנת כיבוי האש של גן יבנה ולמדו על כללי הבטיחות הנדרשים לל"ג בעומר בטוח. את כללי הבטיחות, העבירו התלמידים לכל תלמידי בית הספר על מנת שידעו לנהוג בזהירות ובבטחה במדורות ל"ג בעומר שיחול ביום חמישי הקרוב.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

נאמני הבטיחות הינם נציגי תלמידים מכיתות שונות, החברים בהנהגה שמטרתה בין היתר להרצות בכיתות על כללי בטיחות בהלימה לחגים השונים. נאמני הבטיחות הודו לסנדרה מוסקוביץ', מפקדת יחידת חומרים מסוכנים, אשר תאמה עבורם את הסיור, לגושה  מיקנורוב לוחם האש ולמפקד התחנה, סטיב תורג'מן, על הדרכה מקצועית ומעשירה.

בנוסף, לאחר הסיור הם שלחו מכתב תודה ללוחמי האש, אשר עושים עבודת קודש ובו כתבו:

"הסיור היה מלמד וחוויתי מאוד. העשרתם אותנו בידע חדש בנושא "האש והסכנות הנלוות לה", הסברתם לנו על עבודת הכבאים ולימדתם אותנו כללי בטיחות שחשוב להקפיד עליהם בל"ג בעומר. בנוסף, הצגתם בפנינו ציוד ואביזרים חיוניים המשמשים את הכבאים בעבודתם החשובה ומצילת החיים.  אפשרתם לנו להציג שאלות בנושא, ועניתם לנו על הדברים שלא ידענו בצורה מקצועית ועניינית.

את כללי הבטיחות החשובים שלימדתם אותנו העברנו הלאה לכלל תלמידי בית הספר, על מנת שידעו לבחור מקום בטיחותי נקי מחומרים דליקים והרחק מחוטי חשמל, יקפידו להתנהג בהתאם לכללי הבטיחות, יגלו זהירות ועירנות ויעברו את החג ללא כל פגע. אז לסיום, לא נותר לנו אלא להודות מעומק הלב על הרצאה מרתקת וחשובה!".

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה