נוער גן יבנה היכונו: על פי הפרסומים, תוכנן, במיוחד בשבילכם, "קיץ מוגזם"

$(function(){setImageBanner('a70071f7-d99e-450e-ad69-d390cb4e4b5c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

החופש הגדול הגיע ולבני ובנות הנוער של גן יבנה מצפה קיץ "מוגזם" מלא בפעילויות, סרטים, בריכות, ועוד. במועצה ובמחלקת הנוער דאגו שבכל יום ויום מחופשת הקיץ תהיה פעילות אחת או יותר עבור בני הנוער בכדי שלא יצטרכו לצאת מהיישוב והכל במחירים מסובסדים או ללא עלות

מועצת גן יבנה

בין הפעילויות, אותן מתכננים ,לבני הנוער: ערבי הקרנת סרטים במועדון "הנקודה", במות פתוחות לכשרונות צעירים מהיישוב, ערבי קריוקי, מסיבת אוזניות, קארטינג, ערב קהילתי בשכונות החדשות, מסיבות בריכה, אטרקציות, פעילויות לתנועות הנוער, מחנות קיץ, סמינרים ועוד ועוד.

פעילות השיא של הקיץ תהיה בשבוע הנוער שיתקיים בין התאריכים 20-24.8 ויש המון למה לצפות. במהלך השבוע תתקיים הופעת ענק מסובסדת לבני הנוער בגן יבנה של הזמר אושר כהן בדשא הגדול במכבים ועוד.

על מנת לדעת את כל תכנית הפעילויות לקיץ 2023 לבני הנוער אפשר לעשות עוקב לעמוד האינסטגרם של מחלקת הנוער noarganyavne או בעמוד הפייסבוק של מחלקת הנוער או בעמוד הפייסבוק של המתנ"ס.

ראש המועצה, דרור אהרון: "הכנו עבור הנוער שלנו קיץ מטורף עמוס בפעילויות. לצד הפעילויות הרבות, השיטור העירוני שלנו, המחלקה לביטחון קהילתי בהובלתה של ציפי שילוח, סיירת ההורים העירונית והמתנדבים הנהדרים שלנו דואגים לבני הנוער גם במרחב הציבורי בשעות היום ובלילות. אני רוצה להודות לרוחמה עזר מחזיקת תיק הנוער, לענת אסא ולאורן רדעי על הכנת פעילות כל כך מגוונת."

באלבום המצ"ב תמונות משנים קודמות, קרדיט: מועצת גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה