נחנך מבנה נקודת הזנקה חדש של מגן דוד אדום בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('2cab62bc-140a-436f-b1ac-f3573d604592','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בטקס שנערך אתמול (ד׳) הוסר הלוט, נקבעה מזוזה ונחנך מבנה נקודת ההזנקה החדש של תחנת מגן דוד אדום ע״ש ססיל רוזן בגן יבנה

צילום: עמית וקנין דוברות מד"אהטקס נערך בנוכחות שגריר איטליה בישראל מר סרג׳יו ברבנטי, נציג שגרירות בריטניה בישראל ג׳ייקוב ג׳ונס, ראש המועצה המקומית גן יבנה דרור אהרון, רב המועצה הרב דוד כהן, מנכ"ל אגודת ידידי מד"א בבריטניה דניאל בורגר, נשיא אגודת ידידי מד"א באיטליה סמי סיסה, הגב׳ ג׳ודי ספרא, סמנכ"ל קהילה במד"א ד"ר אלי יפה, מנהל מרחב לכיש במד״א חיים קרדי, עובדי ומתנדבי מד"א מגן יבנה. בנקודת ההזנקה החדשה יוכלו צוותי מד״א להעניק מעטפת רפואית רחבה ומקצועית אף יותר, למען תושבי גן יבנה, היישובים הסמוכים ומשתמשי הדרך.

צילום: עמית וקנין דוברות מד"א

נקודת ההזנקה של מד"א נפתחה לראשונה בגן יבנה בשנת 2004 ומפעילה אמבולנס 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. בימים הקרובים יחלו עשרות החובשים, הפראמדיקים ומתנדבי הנוער של מד"א בגן יבנה לפעול מהנקודה החדשה שנתרמה ע״י אגודת ידידי מד״א בבריטניה ובאיטליה.

צילום: עמית וקנין דוברות מד"א

במהלך הטקס, קיימו מתנדבי התחנה תצוגת תכלית של טיפול באירוע רב נפגעים והוצגו אמבולנס ורכב פיקוד ממוגן ירי שנתרמו ע״י הגברת ג׳ודי ספרא, ואופנוע חירום שנתרם ע״י אגודת ידידי מד״א באיטליה לכבודה.

דרור אהרון

סמנכ״ל קהילה במד״א, ד״ר אלי יפה: ״השותפות בין אגודת ידידי מד״א באיטליה ובבריטניה ומגן דוד אדום היא שותפות חשובה מאין כמותה. אותה שותפות של תורמי המשאבים יחד עם המתנדבים תורמי העשייה למען אותה מטרת הצלת חיים. אותו ערך עליון - ׳כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו׳ הוא זה שמניע את מד״א להציל נפשות ואנחנו מודים למתנדבים והתורמים על תרומתם הנדיבה.״

שגריר איטליה בישראל סרג'יו ברבנטי: "ביכולתנו לעזור לאחר בדרכים רבות, אבל סיוע במקרה חירום באמת יכול להציל חיים. אני מלא הערצה לנדיבות המופגנת כאן היום, מהמתנדבים של מגן דוד אדום ועד התורמים שמשלמים את ההוצאות מכיסם הפרטי. אני מאוד שמח לראות את שמו של הרב אליה ריצ'טי על אחד האמבולנסים החדשים של מגן דוד אדום".

דליה מגידי יו"ר אחראית מתנדבים: ״שהחיינו וקיימו והגיענו לזמן הזה. כמי שהייתה מראשוני המתנדבים של מגן דוד אדום בגן יבנה ופתחה את נקודת ההזנקה הראשונה - אני נרגשת לעמוד כאן היום בטקס החנוכה של נקודת ההזנקה החדשה. אני מודה לתורמים על תרומתם הנדיבה למען תושבי גן יבנה והסביבה ולראש המועצה המקומית דרור אהרון ולכל עובדי המועצה על הסיוע במשך כל השנה ושיתוף הפעולה.״

דרור אהרון

ראש המועצה, דרור אהרון: "אחרי שחנכנו את תחנת כיבוי האש החדשה שלנו, אנחנו מגשימים חלום נוסף, הקמתה של תחנת מגן דוד אדום ע"ש ססיל רוזן למען בריאות התושבים בגן יבנה. אני רוצה להודות לכל החובשים, הפראמדיקים והמתנדבים, ולכלל השותפים שלנו במד"א על הפעילות המשותפת שבזכותה יתאפשרו לתושבי גן יבנה שירותי רפואה וחירום מתקדמים מסביב לשעון".

דניאל בורגר, מנכ״ל אגודת ידידי מד״א בבריטניה: "אנחנו גאים להצטרף לפתיחת תחנת מד"א ע״ש ססיל רוזן. זו דוגמה אמיתית לשיתוף פעולה מושלם עם החברים שלנו באיטליה. המפגש עם מתנדבי הנוער היום מדגיש את כל מה שמדהים במד"א."

סמי סיסה, נשיא אגודת ידיד מד"א באיטליה: "אוכלוסיית ישראל ראויה לשירות החירום הטוב ביותר, אני גאה להשתתף במטרה זו. הקדשנו הבוקר גם אמבולנס ואופנוע טיפול נמרץ וראינו את התוצאה של שיתוף הפעולה עם מד״א בריטניה עם פתיחתה של תחנת מד"א החדשה בגן יבנה. אני פועל למען מד״א 12 שנים ואני אסיר תודה על ההזדמנות הזו. תודה למד"א על היותם מד"א."

דרור אהרון

חיים קרדי, מנהל מרחב לכיש במד"א: "מגן דוד אדום מודה לאגודות ידיד מד״א בבריטניה ובאיטליה על שיתוף הפעולה שכולו למען הצלת חיי אדם. אנו פועלים מסביב לשעון על מנת לקצר את זמני ההגעה במקומות רבים בארץ ואין לי ספק כי תחנת מד״א החדשה בגן יבנה תסייע לנו לתת לתושבי הסביבה ולמשתמשי הכבישים באזור שירות רפואי מקצועי ויעיל עוד יותר".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אני מודה לאגודת ידיד מד״א בבריטניה ובאיטליה על תרומה בעלת חשיבות עצומה למען המטרה הנעלה - הצלת חיים. מד"א ימשיך לפעול על מנת לצמצם את זמני התגובה ולהגיע לכל אדם שזקוק לטיפול רפואי בזמן המהיר ביותר. אין ספק כי צוותי מד"א שיפעלו מנקודת ההזנקה החדשה במועצה יוכלו להעניק שירות רפואי מקצועי באופן טוב אף יותר, למען תושבי האזור. אני מודה לשגריר איטליה בישראל על שכיבד אותנו בנוכחותו ולראש המועצה דרור אהרון על שיתוף הפעולה ארוך השנים שהוביל לפתיחת תחנת מד"א בעיר."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה