נכון להיום: 91 חולים פעילים ו-429 מבודדים, חולה מאומת מ"נופי מולדת"

$(function(){setImageBanner('b33b0fe0-8f1e-4cda-9fef-41778c19c739','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

כמחצית מהחולים הם בני נוער שהיו במסיבה והמועצה המקומית גן יבנה פועלת בכדי לזרז את ביצוע הבדיקות ונמצאת בקשר ותיאום מול משרד הבריאות ופיקוד העורף. "אנו מסייעים להעברה של חלק מהחולים למלוניות שמפעיל פיקוד העורף לנשאי קורונה בכדי לעצור את שרשרת ההדבקה." כתב ראש המועצה. "לצערי קיבלנו הודעה נוספת על כך שגם בבית הספר נופי מולדת אומת חולה קורונה. כל מי שהיה בסביבתו כולל אנשי צוות הוכנסו לבידוד ואנו מטפלים מול משרד הבריאות על פי ההנחיות" כתב

גן יבנה נט
"כפי שכולכם יודעים, בימים האחרונים יש עלייה משמעותית במצב התחלואה ביישוב כאשר אנו עומדים על 91 חולים פעילים ו-429 מבודדים נכון לשעה הזו.
כמחצית מן החולים הפעילים הם בני נוער שהיו במסיבה, אנחנו מסייעים להם ככל יכולתנו, בביצוע בדיקות, בקשר ובתיאום אל מול פיקוד העורף ומשרד הבריאות, ואנו מסייעים להעברה של חלק מהם למלוניות שמפעיל פיקוד העורף לנשאי קורונה בכדי לעצור את שרשרת ההדבקה.
לצערי, קיבלנו הודעה נוספת על כך שגם בבית הספר 'נופי מולדת' אחד התלמידים הצעירים אומת כחולה קורונה, כל מי שהיה בסביבתו, כולל אנשי הצוות הוכנסו לבידוד ואנו מטפלים אל מול משרד הבריאות לפי ההנחיות.
אנו פועלים כרגע, כל עובדי המועצה, יחד עם פיקוד העורף, משרד הבריאות וכלל הגורמים במספר מישורים בכדי להדק את האכיפה –
השבוע מתקיים מבצע הסברה עם חיילי פיקוד העורף שמסיירים ביישוב ומחלקים חומרי הסברה בשפות שונות, למגזרים שונים ומעלים את המודעות לשמירה על ההנחיות.
בשבוע הבא יתקיים מבצע הסברה נוסף בשיתוף עובדי המועצה והשיטור העירוני במהלכו יחולקו כ-2,000 מסכות לתושבים במרחב הציבורי לצד חלוקת כרטיסים אדומים (התרעה לפני קנס).
השיטור העירוני עובר בין בתי העסק ביישוב בכדי לוודא שמירה על הכללים. אמש ניתן קנס לאחד מהעסקים הגדולים ביישוב על פעילות בניגוד להנחיות ואף ניתנה התראה שבפעם הבאה העסק יקבל צו סגירה.
בית עסק נוסף שקיבלתי עליו מידע שהוא פועל בניגוד להנחיות ומסכן את התושבים קיבל התראה לפני סגירה.
כמובן שבהתאם להנחיות כל אירועי התרבות שהיו אמורים להתקיים במסגרת המתנ"ס או מרכז הספורט והנופש בוטלו.
אנא גלו אחריות אישית דווחו למוקד, למשטרה, למשרד הבריאות על כל הפרה של ההנחיות שבה אתם נתקלים בכדי שנעצור את שרשרת ההדבקה.
שמרו על היישוב שלנו, שמרו על הערבות ההדדית והכי חשוב! שמרו על עצמכם ועל סביבתכם!"
 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה