נציגי המועצה נפגשו עם נציגי תלמידי כיתות י"ב בגן יבנה העומדים בפני סיום לימודיהם

$(function(){setImageBanner('5a421440-54aa-4dd8-937f-d4629ba1ab1d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בפגישה הוצגו בעיות בהן נתקלים התלמידים בקיום מסיבות הסיום והרונדו המסורתי בצל איום הקורונה. גל פרץ תלמידת אורט ע"ש נעמי שמר:"מסיבת סיום לא תהיה לנו במעמד שכבתי, הנשף עדיין לא ידוע ויש את המסורת היישובית של הרונדו שזו ההזדמנות היחידה שלנו לציין ולסיים יפה. "

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

ביום ראשון (14.6) התקיימה פגישה של ראש המועצה, דרור אהרון, יחד עם סגניתו ומחזיקת תיק החינוך, ירדנה אוקמן, מנכ"ל המועצה, אילן סויסה, מנהלת בית הספר אורט על שם יצחק רבין, מרי שפונט, רכזת שכבת כיתות י"ב באורט על שם נעמי שמר, שירה פילוסוף, מפקד נקודת המשטרה בגן יבנה, יהב סימני, מנהל המתנ"ס, רפי אברג'יל ונציגות של תלמידי כיתות י"ב משני בתי הספר – יובל שרפי, גילי לפיד, גל פרץ, ונציגים נוספים.

במהלך הפגישה ראש המועצה ומחזיקת תיק החינוך ביקשו מהתלמידים להציג את הבעיות שבהם הם נתקלים בקיום מסיבות הסיום והרונדו המסורתי. גל פרץ, תלמידת נעמי שמר אמרה: "מסיבת סיום לא תהיה לנו במעמד שכבתי, הנשף עדיין לא ידוע ויש את המסורת היישובית של הרונדו שזו ההזדמנות היחדיה שלנו לציין ולסיים יפה. היה חשוב לנו לפנות אליכם, לגורמים שכן יכולים לסייע וללוות אותנו כדי שלא נפריע ושנוכל לעשות את זה שלא ניפגע מזה. אנחנו מתגייסים עוד כמה חודשים ורוצים לסיים בצורה מתוקה את השנה".

ראש המועצה קיבל את דבריה והודיע כי המרכז לשלטון מקומי הוציא מכתב נוסף, בעקבות המכתב שהוציאה מועצת גן יבנה, לשרי החינוך והתרבות במטרה להחריג את מסיבות הסיום ולאפשר את קיומן ושכעת נותר רק לחכות להחלטת משרדי החינוך והבריאות. לאחר מכן ראש המועצה הציג את הבעייתיות שהייתה בקיום הרונדו בשנים קודמות והציע לתלמידים את עזרת המועצה בקיום הרונדו באופן קהילתי, בטוח ומהנה.

ראש המועצה הציע את ליווי המועצה וסיוע לתלמידים באמצעות הפעלת משאית עם הגברה ומוזיקה משמחת לצד ליווי של השיטור העירוני והפיקוח שיאפשרו לתלמידים לחגוג בביטחה וללא חשש מדו"חות והפרעות.

כך, ביום שני (15.6), התקבלה ההחלטה לצאת לדרך משותפת ותלמידי כיתות י"ב פרסמו כי: "בתאריך ה18.6 יום חמישי בין השעות 20:00 - 23:00 יצאו שתי שכבות יב: רבין + שמר לרונדו המסורתי של התיכוניים ברחבי גן יבנה. אנחנו התלמידים המסיימים בשיתוף מועצת גן יבנה נסתובב ברחובות הראשיים בישוב עם משאית תאורה ומוזיקה שתוביל את השיירה שלנו. במהלך הרונדו נעצור בכמה נקודות ונשמח שתצאו אלינו ותשמחו יחד איתנו. מודים לכם ונשמח שתשתפו".

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה