נשות גן יבנה חגגו אתמול את עיד אל בנאת - חג הבנות והחלו מסורת חדשה ביישוב

$(function(){setImageBanner('437411cf-9dbc-4954-bd55-3e3aa0adcb06','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אחווה נשית, העצמה והרבה אהבה היתה אתמול (ראשון, 5/12/2021 ) באולם האירועים המקושט של בית אפל. ארגוני הנשים של גן יבנה חברו לערב שכולו פרגון, הדדיות וכוח נשי.

עיד אל בנאת , החג שמוצאו מעדות צפון אפריקה, קם לחיים אתמול באולם האירועים של בית אפל. ביוזמת תכנית זיקה ומתנדביה, נוצר אירוע קהילתי עבור נשות גן יבנה בשיתוף פעולה עם מחלקת תרבות ואירועים וארגוני הנשים של גן יבנה בערב שכולו פירגון, הדדיות וכוח נשי. 

בתמונה : אורנה דץ שרה באירוע עיד אל בנאת בגן יבנה

 בן מזרחי

באירוע, אליו הגיעו כ-170 נשים, הדליקו כולן ביחד עם ראש המועצה דרור אהרון נר שמיני של חנוכה, גילו את מוצאו של החג בהמחזה של מתנדבות האירוע, העמיקו היכרות זו עם זו וקינחו במופע מקפיץ של אורנה דץ בשירים עבריים. 

ירדנה אוקמן, ס. ראש המועצה, מחזיקת תיק החינוך ויו"ר זיקה, דיברה על מקומן החשוב של הנשים ביישוב וכי שיתוף הפעולה הזה הנו פתח לאירועים נוספים עבור נשים ביישוב. 

מובילות הארגונים הנשיים בגן יבנה: מאמאנט, אירוח נשי, ההולכות בשמחה והרלשי"יות, הציגו את פועלן ביישוב והזמינו את נשות גן יבנה להצטרף אליהן. 

נשות היישוב יצאו מן האירוע מלאות שמחה וציפייה לחגוג את החג ביחד גם בשנים הבאות. 

מובילות הארגונים הנשיים בגן יבנה- מאמאנט, אירוח נשי, ההולכות בשמחה והרל"שיות הציגו את פועלן בישוב והזמינו את נשות גן יבנה להצטרף אליהן.

הרל"שיות- נשים למען הקהילה, מובילה עומר דוד. חיבורים ושיתופי פעולה עם עסקים, תושבים, קהילות וארגונים.
ההולכות בשמחה- מובילה סיגל אסולין. קבוצת הליכה חברתית נשית, שמטרתה לחבר בין נשים במגוון הגילאים תוך שימת דגש על הגוף והנפש. הקבוצה מקיימת מפגשים חברתיים, טיולים ,ימי כיף ועוד ובמקביל יוצרות מיזמים התנדבותיים  למען הקהילה. כי אצלהן ההליכה היא רק תירוץ למפגש חברתי.
מאמאנט- מובילה שלומית סילוק. פרויקט אמהות ספורטיבי חברתי בכדור רשת, מהווה חלק מארגון הגג הארצי.

אירוח נשי- מובילה דבי אדרי. קידום והעצמת עסקים ועיסוקי נשים ללא כוונות רווח, מעל 700 בנות בקבוצות ווטסאפ לעזרה ותמיכה הדדית לצד מפגשים חברתיים ואירועים בבתי מתנדבות.

 

יצוין כי כל הקבוצות תחילתן בפעילות בתחומי הישוב אך הן לא עוצרות שם ויוצרות מיזמים קהילתיים בתוך ומחוץ לגן יבנה, חלקן אף מהוות מודל לחיקוי ברחבי הארץ
נשות הישוב יצאו מהאירוע מלאות שמחה ובציפייה לחגוג החג יחד גם בשנים הבאות.

בתמונה: ארגוני הנשים בגן יבנה מציגות את עצמן ובהן עומר דוד מהרלשי"יותעומר דוד

בין ארגוני הנשים הפעילים בגן יבנה אשר  הציגו את עצמם באירוע דיברה היתה גם   עומר דוד, חברת הרלש"יות .  

עומר סיפרה איך כאשר הגיעה ליישוב לפני שנים, הרגישה בודדה ואז, נולד בה הרעיון לחבור לנשים ביישוב במטרה ליצור ביחד כוח נשי התורם לקהילה.החיבור הנשי פתח את הלב  והביא להקמתה של קבוצת הרלש"יות.

עוד סיפרה עומר, על  החיבור המדהים בין הבנות ועל המיזמים החשובים המסייעים לקהילה ומושיטים יד לכל מי שזקוק.  עומר סיפרה על הפירגון המדהים של הבנות המשתפות פעולה עם כל יוזמה עצמאית ההופכת חלק מהקבוצה ומקבלת ממנה רוח גבית להצלחה והודתה לסימה ומיכל על ההובלה והעשייה הרבות. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה