סיכום סוף השבוע הסוער באזורנו

$(function(){setImageBanner('9036a088-65a5-4e62-8371-3743e5c06f74','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

רוחות חזקות, גל קור וגשמים שגרמו לחסימות רבות בכבישים ראשיים בעשרות יישובים והנזקים לא דילגו גם על גן יבנה: הפסקות חשמל, הצפת נחל אלה שעלה על גדותיו, תקלות ניקוז וביוב כל אלו היו מנת חלקו של היישוב במהלך הסופה החזקה שפקדה את המדינה במהלכה ירדו כמויות גשם של חודשים במספר שעות.

עובדי המועצה המקומית גן יבנה ביצעו הכנות ונערכו לקראת הסופה, פתחו נקזים ומרזבים, ניקו קולטנים, ביצעו עבודות של כלים הנדסיים כבדים ועוד שסייעו לגן יבנה לעבור את מערכת הגשמים האחרונה בצורה טובה ותוך מזעור נזקים.

במהלך הסופה עצמה ולנוכח כמות הגשמים החריגה, עובדי המועצה נמצאו בשטח בכוחות מתוגברים על מנת לסייע ולטפל בפניות התושבים. כך, בין היתר, צוותי הרווחה ווידאו את מצבם של התושבים הקשישים ואלו המוגבלים בתנועה וסייעו להם, עובדי שפ"ע והפיקוח העירוני פתחו קולטנים שנסתמו בעקבות הגשמים, המוקד העירוני עבד בכוחות מתוגברים בכדי לתת מענה יעיל ומהיר לפניות התושבים ועוד.

תיקון תקלות ניקוז צילום מיקי זנאתי

בתום הסערה ביצעו צוותי המועצה סיור ברחבי היישוב על מנת לאתר תקלות שנוצרו בעקבות הגשמים ולטפל בהן. בין היתר, תאגיד המים 'מי יבנה' הוזמן בכדי לטפל בבעיות ניקוז וביוב שנוצרו במספר רחובות ברחבי היישוב בהקדם המידי.

ראש המועצה, דרור אהרון: "השירות המטאורולוגי הזהיר מפני סופה חורפית חריגה ביותר ולכן נערכנו בצוותים מתוגברים, הענקנו סיוע במשך כל שעות היום והלילה לתושבים, וביחס לכמות הגשמים הקיצונית הצלחנו לעבור את הסופה בצורה יחסית טובה. עם זאת, הסופה גרמה גם לנזקים לא מעטים מכיוון שכמויות הגשם היו עצומות. אנו עמלים על תיקונם ברגעים אלה ממש. אני רוצה להודות לעובדי המועצה שבמהלך סוף השבוע שהו בשטח לצד התושבים והעניקו להם שירות למרות התנאים הקשים".

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה