סיפורו המופלא והמרגש של המורה לתקשורת מאורט רבין בגן יבנה שתלמידותיו הפכו אותו לסרט

$(function(){setImageBanner('759e2d87-8ee7-46fe-aac3-ad4df6d017b4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

שלוש תלמידות של ערן ממגמת תקשורת בבית הספר - נופר מלכה, טליה בן אדיבה ונוי חיימוביץ החלטו לעשות סרט מיוחד על אירוע טראומתי מעברו של ערן. מדובר באירוע שאירע בבוקר אחד לפני 29 שנים, במרץ 1992, ערן אז תלמיד תיכון שהגיע למועדון "זמן אמיתי" בתל אביב עם יתר תלמידי השכבה שלו כדי לחגוג את  חג פורים.

בעודם ממתינים להיכנס הגיע למקום מחבל חמוש בסכין והחל לתקוף את התלמידים, בפיגוע היו שני הרוגים ו-18 פצועים. חייו של ערן ניצלו ממש בשנייה האחרונה, בזכות התושייה של דוד ימין לוחם מג"ב.

 

התלמידות  צילמו, הפיקו וערכו את הסרט שהינו תיעוד מרגש ויוצא דופן. הן ערכו תחקיר מקיף  ועיקש וגילו ולאחר עבודה מאומצת את זהותו של המציל דוד ימין קצין במג"ב.

ערן והתלמידות יצאו למפגש מרגש בו נסגר מעגל -מציל וניצול נפגשו, ערן הנרגש לא יכול היה לעצור את דמעותיו ואת תחושת הפורקן שבאה לאחר טראומה לא פשוטה שמלווה אותו מנעוריו. ערן אף הוזמן להתארח בתוכנית הבוקר של פאולה וליאון  יחד עם  דוד  ימין מצילו, ערן ודוד ממשיכים לשמור על קשר עד היום הזה.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

 

מנהלת בית הספר  מרי שפונט: "מגמת התקשורת בבית ספרנו קוצרת שבחים ופרסים רבים. מורי המגמה משקיעים רבות בתלמידים והתוצאות ניכרות לעין.

תלמידי המגמה  אינם חוששים ,לעסוק בנושאים חברתיים רגישים ומורכבים ומרגישים נוח עם המורים ובינם לבין עצמם . הסיפור של ערן הוא סרט מרגש ונוגע ללב ואני גאה בתלמידות שהשקיעו ובצעו עבודת תחקיר המאומצת ויצרו תוצאה מרגשת ומקצועית.

אני גאה בערן שצמח מימשבר מאוד גדול והפך לאיש חינוך המעורר השראה בתלמידיו. ולמורי המגמה לעמירם  רומם קיוית  דגורקר על  תודה,על הובלה ועבודה  מסורה".

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה