סערת החנייה בגן יבנה. יותר ויותר אנשים מרחיבים את החניות הפרטיות שלהם על חשבון הציבור

$(function(){setImageBanner('58f1282d-f116-415e-868c-9026afa8a812','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ויכוחים על חניה הם עניין נפוץ ונפיץ. לאחרונה, הגיעו אל מערכת גן יבנה.נט תלונות רבות על בעלי בתים פרטיים רבים העושים בחנייה הציבורית שברחוב כבשלהם זאת למרות שיש ברשותם חנייה רשומה בטאבו. פוסט שעלה לאחרונה לפייסבוק על ידי עמרי רוטברד חשף תופעה מדאיגה בה אנשים רבים בגן יבנה מנכסים לעצמם חנייה שאינה שלהם ואף נוהגים באלימות כלפי אלו החונים בה.

בפוסט שזכה ליותר ממאה תגובות פרש השחקן והזמר עמרי רוטברד בן גן יבנה את שאירע לו כשחנה בחנייה ציבורית. "מת על עברייני הצעצוע שלאט אט מתרבים בגן יבנה, חושבים שכל חנייה שקרובה לבית שלהם ברדיוס קילומטר שייכת להם. ומילא היתה שייכת להם אבל לזרוק ביצים, סיגריות, זבל על האוטו או לאיים ליד ילדים קטנים כמו אחרון העבריינים "להעיף את האוטו או שהוא קורע את כל הגלגלים" מה נהיה עם אנשים?" 

מסתבר שעמרי לא היחיד שנתקל בתופעה. יותר ויותר אנשים מדווחים על פגיעות ברכבים, חסימת חנייה על ידי חפצים ואיומים שונים:

ענבל ביטון גלעדי כתבה בתגובה:"לי כתבו עם אודם על האוטו בצירוף אזהרה שבפעם הבאה לא יהיה מחיק" 

נעה נעים:"כשאין אכיפה כל אחד חונה איפה שבא לו ככה זה"

סיגל אסולין סיפרה כי גם היא נתקלה בתופעה:"קצת לא ברור מדוע אנשים תופסים בעלות על שטח ציבורי. אין להם שום זכות בחוק.מצד שני אין דבר גרוע מריב שכנים"...

אפרת משה ברשי סיפרה כי הגיעה לגן יבנה מחולון ומאזור תל אביב וחשבה שאם החניה מסומנת באפור ויש לאנשים חניות פרטיות בתוך הבתים זה אומר שזה בסדר ומותר לחנות בצד היכן שלא מפריע לאף אחד :"פעם חניתי ליד הקוסמטיקאית שלי. השכנה שלה כמעט אכלה את שתינו מרוב צעקות ואיומים ומדובר בסך הכל בחניה לרבע שעה 20 דקות" 

pixabay

נדב מלול :..." לצערי כל תושב פה בגן יבנה שסגר את החנייה לטובת מחסן, שטח אירוח נוסף, בריכה או כל העולה על רוחו ברוב חוצפתו עוד מסמן את החניה שלו בטאבו מה שכולנו יודעים שזו חוצפה ממדרגה ראשונה". 

והיו גם אחרים שהצדיקו את העניין כמו גבי קונפינו :"כמי שגר ברחוב העצמאות אכן קשה שאתה מגיע מקניות ואין לך חניה ליד הבית שלך. מבליג, מוסיף על זה מי שחונה על השער וחוסם את הכניסה. ואלה שמרוקנים את המאפרה על השער. חוקי לא חוקי אנשים ברחוב שלי אין סיבה שיחנו על השער ילכו שני מטרים לבנק או לחנות. התחשבות והבנה זה שם המשחק ובגן יבנה זה חסר."

סער געש:"עם כל הכבוד וזאת בלי להתלהם, גם אנשים צריכים לכבד אנשים אחרים. יש מצוקת חנייה ואם אני מגיע לביתי לאחר יום עבודה וחונה לי מול הבית אדם שמגיע למתנ"ס או משהו אחר זה לא מכובד ולא בסדר בעיקר שיש חניות פנויות במקומות טיפה יותר מרוחקים. אני תמיד מבקש יפה ותמיד נענה באופן חיובי...."

פנינו למועצה המקומית גן יבנה לצורך קבלת תגובה אך זו לא התקבלה עד כה. נפרסם אותה כשתתקבל. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה