עלייה מדאיגה בצריכת משקאות אלכוהוליים וסמים בקרב נוער בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('c5c9e120-6ae3-498d-9efb-af4bebecdcb3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מאז פרוץ משבר הקורונה, מדווחים שוטרי הסיור בגן יבנה על ריבוי מקרי ונדליזם, צריכת אלכוהול וסמים בקרב בני הנוער ביישוב וקוראים להורים לגלות ערנות. לפניכם עדות של מתנדב בסיור המשטרה, תושב גן יבנה, טוני גאו בתום עוד משמרת עמוסת התמודדויות מול מפרי סגר ונוער המחפש מפלט.

טוני גאו

טוני גאו, תושב גן  יבנה ומתנדב במד"א ובמשטרה, מספר מקרוב על משמרת אחת מיני רבות שבמסגרתה אותרו נערים מגן יבנה צורכים אלכוהול בשדות הסמוכים ליישוב. הוא מבקש מההורים :"אנא, גלו ערנות, הנוער במצוקה בעקבות הקורונה ומוצא מפלט באלכוהול וסמים". 

עדותו של טוני גאו, מתנדב במשטרה.

"אחרי משמרת לילה במשטרה .

תקדישו שתי דקות כדי להבין..
אני לא נוהג לכתוב או לספר , אבל אחרי לילה של "סגר" זה מחייב .
משמרת בתיגבור כוחות גדול מתחיל במחסום שגורם לנו להחזיר אנשים לביתם לאחר שנתפסו לאחר נסיון להכנס ולצאת מהישוב שלא לצורך .
ממשיך ובנסיון לעצור כל התקהלות מיותרת וכל הגיזרה רועשת ואנחנו 4 ניידות קופצים ממקום למקום ללא מנוחה מתגברים בניידות מגב בישובים מסביבנו .
קבוצות של נערים מנסים כל פינה אפשרית לחגוג רק שלא נראה אותם ... למשטרה יש את את הכלים והיכולת לראות כמעת הכול .
נתפסו מספר לא קטן של קבוצות שהגיע להמצא שדות חקלאים כדי לחגוג ואותנו פירפרו ממקום למקום ועשינו הכול כדי לבלום נתפסו כשאיתם עגלת סופר שלא מביישת מסיבת סילבסטר של המבוגרים בנינו שיכולה להימשך עד הבוקר ואני מדבר על נוער/ילדים בגילאי 15/16 ולא יותר .
והבוגרים יותר אתם מגיע גם חגיגת הקנאביס .
מגיעים לשעות הקטנות של הלילה , חוזרים למחסום בהוראה של קצין , תנועה ערה כמו בכל סופ"ש נעצרים לתשאול ובאמת בחיים שלי לא שמעתי כזו יצירתיות , איזה סיפורים ואיזה ניצול תפקידים ושאני מדבר על תפקידים אני מדבר על עובדי/דוגמי קורונה שמספרים לי שהם אחרי או ליפני דגימות ומציגים לי תופס מפוברק .... הם רק לא יודעים שאני דוגם מחודש מרץ ויודע בדיוק איך זה עובד , והחיילים שיוצאים ואיתם מדי צה"ל במכונית דמינו איזה תרוץ יש להם בשעות 4 ליפנות בוקר"

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה