על מה סערו הרוחות אתמול בישיבת מועצת גן יבנה?

$(function(){setImageBanner('1506ec00-74f6-4bee-909f-30b862d19481','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

הובא לידיעתנו כי בישיבת המועצה שהתקיימה אתמול (יום ה'), התלהטו הרוחות, וברקע הבחירות לראשויות המקומיות, הקרבות ובאות, נאמרו מילים קשות בין מוטי יוסף וחיים שוחמי, המתמודדים לראשות המועצה. מילים קשות שבאו לאחר "ויכוח לגיטימי" כדברי דרור אהרון, בינו לבין מוטי יוסף, בדבר היעדרויותיו מישיבות מועצה

גן יבנה. נט

כאמור, חילופי דברים בין מוטי יוסף לחיים שוחמי בישיבת המועצה האחרונה, גלשו לפסים אישיים, תוך קריאות הדדיות והאשמות בפגיעה בבני משפחה. נאמרו מילים קשות, שהחלטנו לחסוך אותן מכם. אנו מצידנו, ביקשנו את תגובותיהם, ואת תגובת ראש המועצה, והרי הן לפניכם:

מוטי יוסף, חבר מועצה ומתמודד לראשות המועצה: "אני פונה לכל מתמודד לראשות המועצה ולמועצה, לנהל קמפיין נקי, שמציג את החוזקות שלו כמתמודד. לא אהיה מוכן לקבל שום אמירה, או פעולה מול בן משפחה של מתמודד, מפני שזה דבר בזוי ונאלח, ואסור שיקרה."

חיים שוחמי, חבר מועצה ומתמודד לראשות המועצה: "ישיבת המועצה דנה אמש במס נושאים. בנושא הת"ברים שאושרו ביקשתי הסבר מדוע עדיין לא קיימת בישוב חברה כלכלית פעילה שכן סך העלויות משלושת הפרויקטים שצוינו, בניית בי"ס תיכון, בי"ס יסודי וגנים מגיע לקצת יותר מ 47 מליוני שקלים, העמלה שנגזרת כאן ע"י משכ"ל שהיא לרוב החברה המבצעת של  השילטון המקומי עומדת על 4%--7% תלוי בפרויקט, לכך יש להוסיף את הקיזוז במע"מ שכן מוסד ציבורי כמו מועצת גן יבנה הוא גוף ללא מטרת רווח וחברה כלכלית  כן מקזזת במע"מ. לצערי חוסר ההבנה המינמלי בנושא גרם לכך שהתשובה שקיבלתי הייתה ש"הנושא נבחן ע"י טובי המומחים ....." מעניין עניתי, "שכן חברה כזו בכל רשות היא מנוף כלכלי אדיר להכנסות."

חיים שוחמי הוסיף: "הנושא השני היה ניסיון לקבלת הסבר אודות הקרבה  בשווי ההקצבה בין תנועות הנוער ולדוגמא לקחתי את הצופים בהשוואה לנוער העובד. לצערי פרויקט הנוער העובד לא בדיוק עובד במחוזותינו ושבט גיא צופי גן יבנה כבר מגיע לכמעט 300 חניכים בימי פעילות. התשובה היתה מגוחכת ולא ענינית שכן אי אפשר בכלל לעשות כאן השוואה."

שוחמי ציין כי: "הנושא השלישי שצד את עיני היה חוסר השיוויון בהקצבות או יותר נכון התבחינים הבלתי ברורים של עמותות הכדורסל ולמראית העין שלי לפחות , סוג של  העדפה בלתי ברורה של שני גופים שמהווים כור היתוך בחינוך הבלתי פורמלי. לצערי,  גם כאן ניתנה תשובה בעיתית ובשלב מסוים הפך הנושא להתנגחות אישית מכוערת ולא ראויה של ראש הרשות וחבר האופוזיציה. אני ביקשתי לחדול מהשיח ואף נקטתי במשפט שאמר "רבותי אנחנו באנו לישיבת מועצה  ה"בוכלטריה"(מילת סלנג שמדברת על בלאגן) שלכם לא מעניינת ." ואז נפתחו "שערי השמים" והסגנון הברוטאלי, הכל כך ירוד, הלא מכבד והשיקרי הופנה אלי משני הצדדים. זה בסדר עניתי, לא ציפיתי לסגנון אחר, וכך תמה לה ישיבת המועצה."

וסיים במילים: "חייב לציין את העובדה שאחרי שיח חלופת האשמות הקנטות ושאר מילים ירודות בין מוטי לדרור, אני ביקשתי לחזור לישיבות מועצה ונקטתי במשפט שהלהיט את הצדדים ואז החלה חלופת תגובות אלימה , בוטה ומבישה בין מוטי ודרור שדאג בסגנונו הירוד לנסות ולהלהיט את האווירה כשמוטי ממציא סיפורים ודרור מציין עובדות בסגנון ירוד. וכשמנגד אני מחייך ומגחך."

דרור אהרון, ראש המועצה: "אכן, היו אתמול חילופי מילים קשות ובוטות בין מוטי יוסף לחיים שוחמי. אין בכוונתי להיכנס לתוך ההתנהלות הזו. אני עסוק בעשייה למען היישוב, לשם אני מכוון את מרצי ויכולותיי. אמשיך להיות ממלכתי ואני דורש מכל חברי המועצה לכבד אחד את השני ולא לערב עניינים אישיים או משפחתיים, ולהשאירם מחוץ לפוליטיקה."

בימים בהם הארץ שסועה וקרועה, אנו קוראים, לפוליטיקאים המקומיים שלנו, לנהל מערכת בחירות נקיה, ולהשתדל להוות דוגמה לתושבי גן יבנה. אולי, אפילו, להוות דוגמה ארצית למועצה שמתנהלת עניינית בצורה מכובדת ומכבדת. זו לא מחשבה גסה...

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה