"עם הטבע" גן יבנה במיזם שתילה של 1,400 שתילים לזכר הנרצחים וההרוגים

$(function(){setImageBanner('d02d13f7-cb73-4550-86ef-6cf1c43cbfd9','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מתנדבי החווה האקולוגית "עם הטבע" שבגן יבנה, מובילים מיזם שתילת 1,400 צמחים מושכי פרפרים, דבורים ומאביקים לזכר ההרוגים מאז השבת החשוכה של השבעה באוקטובר. המיזם מתקיים בשותפות עם מתנדבים מחברות וארגונים שמגיעים במיוחד כדי לסייע בשתילה

"עם הטבע - מרחב חברתי ירוק"

25 מתנדבי חברת "אירונאוטיקס" היו הראשונים לשתול 130 פקעות, שיחים, מטפסים וצמחים צופניים. באביב כל השתילים יתכסו בפריחה צבעונית ומרהיבה שתהווה מסדרון אקולוגי ומוקד משיכה למאביקים בלב העיר.

המתנדבים היו ברובם גברים צעירים שהתמסרו באופן נוגע ללב לטקס שקדם לשתילה וכלל קטעי קריאה ושירה. העובדים הדליקו נרות לזכר חברים וקרובים שנהרגו מאז השבעה באוקטובר ואחרי איזכור שמותיהם יצאו לרחבי היער לשתילות.

"עם הטבע - מרחב חברתי ירוק""הצוות המוביל של "עם הטבע" הבין שאין לנו מילות נחמה שיכולות להקל על המשפחות ביגון ובצער שלהן. מה שאנחנו יודעים זה לשתול שתילים ולהוכיח שהחיים ממשיכים והתקווה עדיין קיימת" מסבירה אורלי קנת מנהלת "עם הטבע".

ב"עם הטבע" מספרים בהתרגשות כי "בחודש הקרוב, באמצעות קבוצות מתנדבים נוספות, יישתלו בחווה עוד ועוד צמחים עד שנגיע ל-1,400 צמחים - צמח לזכר כל אחד מההרוגים."

השאיפה היא לאתר את כל המשפחות השכולות ולעדכן אותן במהלך, בתקווה שבעתיד יבואו למרחב הטבע המחבר והמנחם. החברות הבאות שיגיעו להמשיך את מיזם השתילה הן פלייטק, בינת ו DHL, הם מוסיפים."

"עם הטבע - מרחב חברתי ירוק"

"אנחנו מסתכלים על הגפן ועל התאנה ששתלנו לפני מספר שנים ושואלים את עצמנו מתי נוכל לשבת תחתם בשלום ולא נצטרך לשמוע את צמד המילים הנורא "הותר לפרסום". כדברי הנביאים שלנו, אנחנו מחכים ליום שבו חרבות הברזל וחניתות המתכת יהפכו לאתים ומזמרות." מסכמת אורלי קנת.

 "עם הטבע - מרחב חברתי ירוק"

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה