ערב החשיפה הראשון למאמאנט גן יבנה נחל הצלחה גדולה

$(function(){setImageBanner('f08ec1de-71f6-4515-ad4d-d97a27be6c29','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום שלישי שעבר התקיים ביישוב ערב חשיפה למאמאנט- כדורשת אימהות. האירוע המיוחד יצא לפועל בתמיכת מחלקת הספורט גן יבנה, המאמנת שלומית סילוק ומנהלות מאמאנט ארצי. למפגש הגיעו כ 25 נשים חדשות מגן יבנה והסביבה. וכמובן, הצטרפו שחקניות ותיקות מקבוצות גן יבנה, ונוסנט ופאנקימאמא

השחקניות החדשות עלו על המגרש, נחשפו לרזי המשחק, זזו, תפסו ומסרו ... כי אצל שלומית באימונים - זזים, הכל קורה והקסם מתחיל ... בתום האימון עלו הקבוצות הותיקות לשחק ולהדגים. היה זה ערב מרגש, שבו נשים בוחרות להגיע ולהיות חלק מתופעה גדולה, ארצית ובינלאומית - מאמאנט, ליגת כדורשת לאימהות.

ביום רביעי הקרוב , בשעה 21:00 יתקיים אימון חשיפה נוסף - (שוב ללא עלות), באולם בית הספר "בן גוריון". לאימון החשיפה הקרוב, מוזמנות נשים שהצטרפו באימון הראשון ואף נשים שלא השתתפו בו. לנשים נוספות שמעוניינות, מומלץ להגיע ולהתנסות.

עדי ענבר ומאיה אזולאי

איילה שיינין - שחקנית חדשה: "אתמול הלכתי לערב החשיפה של קבוצת מאמנט גן יבנה, כן אני, בטטת כורסה עם כרס נחמדה. מפחדת מכדורים ובעקרון מתכופפת שמשהו נזרק לכיווני החלטתי להיות אמיצה ולנסות... מקסימום אפגוש איזה כדור לשיחה קרובה. הגעתי למגרש והדבר הראשון שתפס את עיני היה מגוון הבנות, מכל הסוגים והמינים והבנתי שאני לא חריגה בנוף ואולי אולי אשרוד את הערב. בנות הנבחרות שהיו נוכחות קיבלו את "החדשות" בפנים מחייכות, הסבירו, סיפרו ובעיקר דאגו להוריד לחץ."

איילה הוסיפה: "לאחר מכן פגשנו את שלומית, מאמנת הנבחרות אישה מקסימה, שבמשך כל המפגש דאגה שנרגיש בטוב, שנהיה בעניינים ובעיקר דאגה להרעיל אותנו. אז אחרי השוק וההלם מזה שאני צריכה לחמם את הגוף, לרוץ, לזרוק, לתפוס ושוב לרוץ, המשחק התחיל בליווי מלא של שלומית והבנות, דאגו להסביר ולא שכחו לפרגן ולהרים. המשחק הסתיים והבנתי שהתמכרתי. לא יכולה לחכות למשחק הבא."

עדי ענבר ומאיה אזולאי

עדי ענבר - קפטנית קבוצת פאנקי מאמא: "בגן יבנה פועלות מס קבוצות נשים שהגיעו תוך זמן קצר להשיגים גבוהים בליגות השונות. מחלקת הספורט החליטה להרים את הכפפה, להרחיב את הפעילות ולפתוח מחדש ליגה ביישוב מאמאנט גן יבנה - ליגה לאימהות."

וציינה כי: "לערב החשיפה הגיע אוסף מדהים של נשים מהממות ואיכותיות שקבלו החלטה לעצור את המירוץ שלהן לרגע ופשוט לתת .. אבל הפעם - לעצמן! נתנו לעצמן להשתחרר, להעז, ליהנות, לנסות, להכיר, לצחוק. התרגשתי בשבילן. הן חושבות שרק הגיעו לשחק קצת עם כדור, אבל אני כבר יודעת שהחיים שלהן עומדים  להשתנות."

סיון שפר, מנכ"ל מאמאנט: "שמחות ונרגשות להרחיב את הפעילות של מאמאנט בגן יבנה ולאפשר לעוד אימהות להצטרף לליגה ספורטיבית, חברתית קהילתית. כל זה מתאפשר בזכות ההובלה של המועצה והשותפות הנפלאות שלקחו את זה כמשימה אישית להגיע לכל אמא באשר היא."

דנה תשבי - שחקנית חדשה: "כאמא לשניים בינהם תינוקת בת 4 חודשים, האימון אתמול היה לי כאוויר לנשימה! הרגשתי שעושה משהו נטו עבורי, ומשהו כיפי, מעצים ומשחרר. מעבר לספורטיביות ולקלילות, שלומית המאמנת מגלה מקצועיות והכוונה כלפי כל אחת שצריכה. מחכה כבר לפעם הבאה."

עדי ענבר ומאיה אזולאי

אביגיל כהן - שחקנית עבר שחוזרת לשחק: "כ 8 שנים עברו מאז ששיחקתי אני יכולה לאמר שזה היה ממכר . 3 שנים של תענוג , הכרתי נשים מדהימות והמשחקים היו  אימל׳ה … אדרנלין , ספורט והכי חשוב כיףף . בעלי קנה לי אותו באותו זמן כדור כדורשת שבחצר הבית עבר מפינה לפינה וכל פעם הסתכל עליי ואמר קחי אותי שחקי חחח ולא היה לי זמן הפעם נכנעתי ואני חוזרת שוב . באימון ניסיון שהיה שכחתי כמה אני אוהבת את הצירוף הזה של נשים וכדור. ב 2 מילים כיף גדול."

שלומית סילוק - מאמנת מאמאנט גן יבנה: "ערכנו ערב חשיפה לטובת שחקניות חדשות, הגיעו הרבה בנות לאימון, שבסיומו שאלו מתי מתחילות?! אנחנו במגמה להקים קבוצות חדשות בגן יבנה ולהמשיך להדביק את הקסם הכדורשת  בנשות היישוב, אנחנו ממזמן מכורות לקסם הזה."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה