ערב מודעות עצמית והעצמה אישית בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('7a68693b-31c3-4d35-b462-3adad347b19f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בתאריך 25/6/2020 מחכה לכם ערב שכולו העצמה ומודעות בהובלתה והנחייתה של דורית רייזמן, מאבחנת ומרצה בתחום מזה 25 שנה ומשמשת כמאמנת אישית, זוגית ועסקית, מנחת סדנאות למודעות עצמית וכן מייעצת ומאבחנת בכירולוגיה (קריאה בכף היד), קלפי טארוט ונומרולוגיה.

דורית רייזמן

דורית רייזמן  היא מאבחנת ומרצה מזה 25 שנה במכללות שונות (ביניהן "מדי ווין מכון וינגייט)  מאמנת אישית, זוגית ועסקית, מנחת סדנאות למודעות עצמית, מייעצת ומאבחנת בכירולוגיה (כף היד) קלפי טארות ונומורולוגיה. את הידע הרב שלה היא מביאה עמה להרצאות מרתקות ומבוקשות בכל רחבי הארץ. 

"החיים מזמנים לנו אינספור הזדמנויות המתחפשות לעיתים קרובות לקשיים שונים והפתעות, לעיתים משמחות ולעיתים פחות. טבעם של החיים הוא להיות דינמי ומשתנה". אומרת דורית. "כאשר אנחנו חיים מתוך עירנות ומודעות עצמית, מתוך נאמנות לאמת הפנימית שלנו, יש ביכולתנו להתמודד עם כל שינוי" 

דורית רייזמן פותחת לכם דלת לעולם של מודעות עצמית. בהרצאה מרתקת היא מדברת על משמעותה של המודעות העצמית והיכולת שלה לחולל שינויים משמעותיים בחיינו. "העצמה היא לא מילה בומבסטית תלושה, היא הדרך שלנו להיות נאמן לאמת שלנו, לדבר שאנחנו באמת רוצים ליצור בחיים שלנו. " אומרת דורית המשלבת בסדנאות מדיטציה מונחית שהוא למעשה סשן של דמיון מודרך שמטרתו לעורר את הדברים המודחקים בנו או כמו שדורית עצמה מגדירה "מדיטציה אחת שווה אלף מילים".

איך נביא לידי ביטוי בחיי היום יום את עצמנו. את הרצונות שלנו, השאיפות שלנו והחלומות שלנו ללא קשר לסביבה, לאמונות ואפילו לכסף? 

"עוצמה היא ללמוד להיות נאמנה לאמת שלך. קבלת האני שלך והשלמה עם עצמך תוביל לאסרטיביות בלי חשש לגבי מה תהיה התוצאה" אומרת דורית 

"אני מאמינה שאנחנו שונים אבל שווים ואין באמת הבדל בין נשים וגברים. שום דבר לא צריך לעצור אותנו בדרך להגשמת החלומות שלנו " אומרת דורית כשהיא מספרת כי מסע החיים שלה הביא אותה להעניק מניסיונה הרב . 

ההרצאה תתקיים ביום חמישי  25/6/2020 בביתה של לבנת עמר, מאמנת רגשית לילדים ולנוער אשר יודעת מניסיון כי כשאמא מאושרת גם הילדים מאושרים ולמעשה המשפחה כולה מאושרת ולכן, חשבה לבנת לנכון לשתף את התובנה עם עוד נשים ולזמן את דורית רייזמן הנחשבת למרצה מבוקשת בתחום לערב מרתק שכולו העצמה נשית. 

ברחוב יוסף יבנאי 14 בגן יבנה 

להרשמה ופרטים נוספים :

לבנת עמר  052-4845245

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה