ערב מנהיגות מרגש נערך בבית הספר אורט ע"ש רבין

$(function(){setImageBanner('b9c09703-46e7-40f4-895f-87ec6ca3996c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בית הספר אורט ע"ש רבין בגן יבנה ציין בשבוע שעבר ערב שכולו מנהיגות בסימן התפתחות אישית ומעורבות חברתית. הערב מתקיים זו השנה החמישית ונועד לחזק את תחושת השייכות וההזדהות של כל קבוצה וקהילה תרבותית בישראל ובתוך כך את ההיכרות ביניהן ולפתח מחויבות וערבות הדדית בין הקבוצות השונות.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

הערב התקיים בנוכחות ראש המועצה, דרור אהרון, מחזיקת תיק החינוך, ירדנה אוקמן ומחזיק תיק הספורט, אילן רביבו.

בבית הספר שוקדים על טיפוח מעורבות בחיי החברה הישראלית, תוך העצמת הנכונות לתרומה לקהילה, התנדבות ודוגמא אישית. כך, השנה הוקם מרכז מנהיגות באודיטוריום ובחצר, וקבוצות מנהיגות שונות אותם מובילים תלמידים ולוקחים בו חלק פעיל. תלמידי בית הספר מעורבים בקהילת גן יבנה ושותפים מלאים בארגונים כגון האינטראקט, ארגון "לתת", כנפיים של קרמבו, מדריכים ומגישי עזרה ראשונה במד"א ועוד.

מנהלת בית הספר, מרי שפונט: "בבית ספרנו אנו מובילים את נושא המנהיגות האישית והמעורבות החברתית, אותה מנהיגות המעצבת זהות אישית ונשענת על אבני יסוד: אחריות, האמונה ביכולת, הנעה הפנימית, מוסר, ואהבה אהבת האדם ואהבת הארץ.  נקודת המוצא היא כי בכל אדם טמון מנהיג שיכול בראש ובראשונה להנהיג את עצמו בתבונה. אנו בחרנו ערכים ומיומנויות מובילים בעבודתנו בבית הספר בהקניית תפקודי לומד במאה ה21 שיאפשרו לבוגרנו להגיע ליכולת להנהיג עצמם , לקחת אחריות על מעשיהם ,להיות בטוחים ביכולתם להוביל שינויים, שינויים אישיים ואולי גם חברתיים וחשוב מכל להיות אנשים מאושרים. בבית ספרנו קבוצות מנהיגות רבות החל ממועצת תלמידים, מובילי חברותא משצ"ים ,מסבירים צעירים ,שומרי מסך רובוטיקה, עוצמה ועוד".

 

אחת מקבוצות המנהיגות הבולטות של בית הספר היא להקת בית הספר שחבריה טרחו רבות בהכנת ערב שכולו אהבה משירי עידן רייכל. מבית הספר נמסר כי השנה הוענקו לראשונה תעודות הצטיינות על עשייה חברתית מיוחדת, יוצאת דופן. במסגרת זו, נבחרו 20 תלמידים ערכיים הבולטים בתרומתם לקהילה ולבית הספר.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה