עשרות תושבים יצאו אמש והיום אחה"צ למחות בצומת גן יבנה

$(function(){setImageBanner('90609abe-b74a-485c-8a0d-ae1ab928cf09','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

תושבים רבים מצטרפים במהלך השבועות האחרונים להפגנות הגדולות באשדוד, בתל אביב, ובערים נוספות. לאחרונה נשמעו קולות של תושבים ביישוב, מדוע אין הפגנות גם בגן יבנה. אתמול בערב, והיום אחה"צ זה קרה. עשרות תושבי גן יבנה והסביבה, יצאו למחות בצומת גן יבנה, חמושים במגפונים, דגלי ישראל, והמון אהבה, גם לאלה ש"הפליאו" בתגובותיהם כנגדם.

צומת גן יבנה, על כביש 4, התמלאה אמש והיום בשעות אחה"צ, בעשרות מפגינים, שיצאו למחות, על הקורה במדינה, מתוך דאגה אמיתית למולדתם. חמושים בדגלי ישראל, מגפונים, אהבה והמון דאגה למדינה, שרו שירים והתריעו בפני הפיכת הדמוקרטיה לדיקטטורה.

נהגים רבים הביעו תמיכה, ציפצפו למפגינים, נופפו להם לשלום, ועשו תנועות לייק עם היד.היו גם כאלה שלא, בלשון המעטה. ולמרות זאת, התחושה היתה שהתמיכה רחבה הרבה יותר מאלו שהחליטו לקלל, או לצעוק מחלון הרכב "רק ביבי".

ההפגנה התקיימה בסדר מופתי, ולשוטרים שהגיעו לשמור על הסדר, נותר לעמוד מהצד ולצפות. בתחילה הגיעו 2 שוטרים, אך ככל שגדלה כמות המפגינים, הגיעו נוספים לתגבר.

צילום ג'ני זרח

לקראת סוף ההפגנה, הגיעו 3 תושבים, וביקשו לעשות פרובוקציה, תוך הטמעות בקהל המפגינים, עם שלט גדול שנכתב בו "רק ביבי", ואימרות שהחלו להתסיס את המוחים.

צילום ג'ני זרח

השוטרים שהיו במקום, נטמעו בקהל, על מנת להשקיט את הרוחות. ובהחלט יש לציין לטובה את ההכלה שלהם, הן למפגינים והן למתנגדים. בסופו של דבר, לאחר כשעתיים, התפזרה ההפגנה, אט אט, חלק מהאנשים חזרו לביתם ביישוב, וחלקם המשיכו להפגנות הבאות.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה