פורסם סרטון של שני החטופים אלעד קציר וגדי מוזס שנמצאים בשבי

$(function(){setImageBanner('4a352bc8-5d3e-4e29-8a72-102d717e6eb1','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

הג'יהאד האסלאמי פרסם הערב (שלישי) סרטון של שני חטופים, גדי מוזס ואלעד קציר, תושבי ניר עוז שנמצראים 74 יום בשבי. בסרטון נראים השניים קוראים לנתניהו, גלנט וגנץ לפעול לשחרורם ומזהירים מפני הסכנות בשבי. מאחר ומדובר בלוחמה פסיכולוגית אכזרית של המחבלים כלפי המשפחות אתר יישובניק נט  לא מפרסם את הסרטון.

הזרוע הצבאית של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי מפרסמת הערב (שלישי) סרטון ובו אות חיים משני חטופים - גדי מוזס בן ה-79 מניר עוז ואלעד קציר בן ה-47 מניר עוז, בנה של חנה קציר ששוחררה מהשבי.

בסרטון קוראים השניים לשחרורם המיידי מהשבי.

גדי מוזס ביקש מחבריו להגביר את הלחץ על הממשלה כדי שבקרוב יחזרו הביתה בשלום.

וגם מסר לנתניהו, גלנט, גנץ והרצי הלוי על המשך הלחימה.

אלעד קציר סיפר על הקושי והסכנה בשבי, הוא ציין כי הוא מאוד מתגעגע הביתה וגם הוא מבקש לעשות כל מה שצריך כדי לעשות עסקת חילופי שבויים.

יאיר מוזס, בנו של גדי מוזס, שמח על אות החיים שקיבל הערב מאביו. "אבא נראה מאוד רזה, רואים שהוא עייף ומותש", אומר הבן יאיר, "אנחנו שמחים לראות אות חיים ממנו אחרי חודשיים. זה אדם שבדרך כלל חייכן מאוד וחיוני, ופה רואים שקיות מתחת לעיניים שלו, הוא במצב גופני לא טוב, אין פה ספק".

גדי מוזס

גדי מוזס

גדי מוזס, נחטף מביתו שלו, גם כן בניר עוז. בת זוגו אפרת כץ נרצחה, מוזס (79) מניר עוז הוא סבא מדהים שאוהב מאוד את הנכדים שלו.הוא איש של אדם ואדמה: אגרונום וחקלאי שעוסק בהדרכה חקלאית, אפילו אחרי שכבר יצא לפנסיה.גדי הוא מדריך בנשמה. הוא יכול להקשיב ולדבר שעות עם כל מי שמגיע להדרכות בקיבוץ.אחרי שיצא לפנסיה הוא בנה גינת ירק קהילתית אותה הוא מטפח. גדי גם אוהב יין והוא מגדל ענבים כתחביב.

אשתו לשעבר מרגלית מוזס שגם שהתתה בשבי שוחררה לאחר 50 יום. 

אלעד קציר

אלעד קציר 

אלעד קציר, 47, מכירים כל תושבי הקיבוץ מגדול ועד קטן. אלעד הוא איש אדמה ועובד בחקלאות מתוך אהבה גדולה לאדמת הארץ. אימו חנה קציר שוחררה מהשבי ואביו רמי קציר שהיה בין מקימי קיבוץ ניר עוז נרצח בידי מחבלים. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה