פסטיבל אביב ב"עם הטבע" גן יבנה

$(function(){setImageBanner('ff09de8d-db08-4fb2-8d2e-0eb7e96efa49','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לנוכח ההצלחה הגדולה של פסטיבלים קודמים "פסטיבל האביב" יוצא לדרך ויתקיים במרחב החברתי הירוק "עם הטבע" שבגן יבנה, ב 24 עד 26 במרץ 2022. שלשה ימים של תנועה, תודעה, בריאות גוף-נפש וקיימות.

"עם הטבע" גן יבנה

אז, מה מצפה למשתתפי הפסטיבל?  3 ימים רצופים של תירגולי יוגה, טאי צ'י, צ'י קונג, תנועה, מוזיקה וקצב משולבים בסדנאות בריאות, קיימות ומדיטציה, כמו גם מרחבי יצירה, הופעות, טיפולי פינוק לגוף ולנפש, שוק איכרים, קבלת שבת מוזיקלית, מתחם עשיר של החלפת בגדים ועוד.

כמו קודמיו, גם פסטיבל זה יוצא לפועל בזכות שיתופי פעולה מקומיים נרחבים בין "עם הטבע" לבין מחלקת הספורט של המועצה המקומית גן יבנה, מחלקת התרבות והאירועים של מתנ"ס גן יבנה, ואיגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד-חבל יבנה.  לאלו מתווספים כעת גם חיבורים עם תנועת "תרבות" שהינה ארגון ארצי של אומנים, יוצרים ומחנכים המחויבים לפיתוח  חוסן חברתי דרך תרבות ואמנות  ועם עמותת "הליקון" לקידום השירה בישראל.

בגן יבנה יש ריכוז גדול במיוחד של מורים, מנחים ומטפלים מומחים הבקיאים בתורות תרגול עתיקות מרחבי העולם. הישוב התברך גם במנחים בתחום בריאות הגוף והנפש, סיורי ליקוט, סדנאות בישול, ניקוי הגוף באמצעות תזונה, מוזיקה, ריקוד ועוד.  צוות "עם הטבע" תורם את הידע המקצועי בנושא אורח חיים מקיים ויעביר סיורים ביער המאכל, סדנאות קומפוסט וגם שיחה על האפשרות לחסוך 10,000 ₪ בשנה מחיים ירוקים. בפסטיבל ישתתפו הפעם קרוב ל- 30 מתרגלים, מנחים ומטפלים- כולם בהתנדבות מלאה (!!!)

לפסטיבלים הקודמים הגיעו מאות אורחים לא רק מגן יבנה וסביבותיה, אלא גם מקו חדרה  בצפון ועד עומר בדרום.

כך לדוגמא, אילנה מתל אביב, שהביעה סיפוק אדיר מההתנסות, תיארה אותה כ"חוויה בלתי-נשכחת של בילוי רוחני בחיק הטבע באווירה פסטורלית", בעוד סמדר דיברה במושגים של "הגעתי בעייפות גדולה, אך אני חוזרת עם לב פתוח ומרחפת שני מיליטר מעל האדמה".

לצד סדנאות דינמיות שיפעילו את האורחים בסגנונות שונים של תנועה, מחול, יוגה ואמנויות לחימה (טאי צ'י, צ'י קונג), יתקיימו גם מפגשים משקיטים ומדיטטיביים, חלקם בליווי כלי נגינה אותנטיים שנאספו במזרח הרחוק.

כמובן שגם מקום המטפלים לא נפקד. אורחים שירצו, יוכלו להזמין לעצמם טיפולים מקוצרים של רפלקסולוגיה, טווינא, מוח אחד/קינסיולוגיה או איזון חיים. 

בזכות החיבור עם עמותת הליקון לקידום השירה בישראל,  יתקיימו מספר מופעים מוזיקליים, ביניהם ערב משוררים ומשוררות צעירים שיקריאו שירי טבע בליווי נגינה ומופע מוזיקלי ובועט שבמרכזו עיסוק במיניות נשית.

בבית הקולנוע הסולארי שבמתחם יוקרן סרט מעורר השראה ויתקיים מפגש עם הבמאי והדמות המרכזית של סרט שהופק כמחווה לאב בן ה-80, שממשיך לצאת בגפו מדי שנה, לרכוב על אופניים באירופה משך חודש ימים.

בין סדנאות היצירה המתוכננות: סדנת רישום בפחם שחור תוך התבוננות בטבע, סדנה לייצור עצמי של חוטי ניילון וטקסטיל וסריגת חפצים שימושיים באמצעותם וסדנת מקרמה משיירי חוטים המצויים בכל בית.

היות שהפסטיבל יימשך מיום חמישי ועד מוצאי שבת, גם מקומה של קבלת שבת מוזיקלית לא ייפקד, וכתמיד זו תשלב בין שיח קליל על פרשת השבוע ואקטואליה, לבין קטעי נגינה ושירה בהופעה חיה.

הפסטיבל יתקיים במרחבים הפתוחים של "עם הטבע", בינות למאות עצי פרי ושיחי תבלין, או במתקנים אקולוגיים במקום.  

"כל הפעילויות מוצעות במחירים סמליים ביותר - בין 10 ל-35 שקלים במכירה המוקדמת (עד 22.3). יש לזכור שאנחנו מיזם חברתי ללא כוונות רווח, וחשוב לנו לאפשר לאורחים להשתתף בכמה שיותר סדנאות ומעגלים, בזה אחר זה", מסבירה נחל שלום סולמי, מפיקת הפסטיבל מטעם תנועת תרבות.

 

 

להרשמה, לתכנייה ולפרטים נוספים: https://bit.ly/3BOADsC

אורלי קנת 050-7236725

התמונות באלבום המצורף, באדיבות "עם הטבע" גן יבנה

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה