פסטיבל אתנחתא בגן יבנה רשם הצלחה מרשימה גם השנה

$(function(){setImageBanner('a11e36bb-f65d-45b7-91ea-2c24179dd6d9','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אלפים מתושבי גן יבנה והסביבה לקחו חלק בפסטיבל 'אתנחתא' שכלל הופעות ענק של עידן רייכל ועידן עמדי

אלפים מתושבי גן יבנה והסביבה הגיעו בשבוע החולף אל פסטיבל 'אתנחתא', פסטיבל סגירת הקיץ שכלל יומיים של הופעות וחגיגות במחירים מסובסדים.

גם השנה, נהנו תושבי גן יבנה מפסטיבל קסום, באוויר הפתוח, תחת כיפת השמיים. הקהל הרב שכלל משפחות ובני כל הגילאים, הגיעו עם כיסאות ומחצלות לשכונת 'מכבים' ונהנו מבירה קרה ודוכני אוכל מפנקים.

המופע הראשון היה של הזמר המוביל עידן רייכל, שהגיע יחד עם 20 נגנים באחד המופעים הגדולים ביותר שעלו בגן יבנה אי פעם בתחום התרבות. החזרות לקראת המופע המיוחד נמשכו במהלך היום כאשר הצלילים היפים והכל כך מוכרים שמהווים את הפסקול לקריירה המוזיקלית של רייכל נשמעו לאורך היום עד למופע המיוחל.

בן מזרחי

לאחר ההופעה, רייכל עצמו שהתרגש להופיע בפני תושבי גן יבנה שלח מכתב תודה ובו כתב – "רציתי להודות לכם באופן אישי על ערב בלתי נשכח אצלכם בגן יבנה. מהרגע הראשון ניתן היה להבחין בתחושת המשפחתיות והייחודיות אשר מלווה ומאחדת את התושבים, אנשי האבטחה, המשטרה, המועצה והקהל – כולם יחד היו נראים כמשפחה אחת גדולה, כשרשרת חוליות השזורות זו בזו".

בן מזרחי

בערב שלאחר מכן התקיימה ההופעה של עידן עמדי שהרים את הקהל באוויר בשיריו המוכרים, לצד שירים מוכרים פחות ואף כלל מחווה נהדרת למוזיקה הכורדית. כהקדמה להופעה התקיימה הפקה מקורית מקומית במסגרתה ארבע להקות מעשורים שונים (נערים, בוגרים, מבוגרים) מנגנות ושרות ארבע עשורים ברחבת החניה של מרכזון הרצל (סמוך לפאב הרצל).

ראש המועצה, דרור אהרון: "אנחנו ממשיכים להביא לגן יבנה את כל האמנים הגדולים בישראל ולבסס את עצמנו כרשות המובילה באיזור בנושא התרבות. תודה לכל אלפי התושבים שהגיעו, הביעו בנו אמון שוב ולקחו חלק בפסטיבל אתנחתא, לכל אנשי המתנ"ס, לרפי, לאושרי, לאילן רביבו מחזיק תיק התרבות, לאגף הביטחון ולכל העוסקים במלאכה שעמלו על הצלחת הפסטיבל גם השנה."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה