פעילויות המועצה המקומית גן יבנה להתמודדות עם נגיף הקורונה

$(function(){setImageBanner('ca3d6b59-0198-4165-aee0-6dfc87204a3d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

התקופה הלא פשוטה העובדת על כולנו בימים אלו, מציפה קשיים רבים באוכלוסיות רבות ברחבי היישוב. במועצה המקומית גן יבנה נרתמים על מנת לסייע ככל הניתן כשבין היתר עובה מערך המתנדבים למען הקהילה באמצעות המועצה, המתנ"ס והמחלקה לשירותים חברתיים וכן חולקו תווי שי על סך 200 שקלים למשפחות אשר ידן אינה משגת באמצעות תורמים. בנוסף, הוקם קו פתוח למען הורים לילדים עם צרכים מיוחדים בכדי לייעץ, לתמוך ולסייע ככל הניתן. כל הפרטים בכתבה.

אשדוד נט

הנהלת המועצה פועלת מסביב לשעון ובאופן מלא ומקיימת הערכות מצב ונמצאת בקשר רציף באמצעות מתאמת הבריאות היישובית אתי אביר ועם משרד הבריאות וזאת בכדי לסייע למשפחות הנמצאות בבידוד, לחולים ולתושבים מודאגים.

- בקרוב, ייתלו ברחבי היישוב עשרות שלטים האוסרים על התקהלות ושימוש במתקני גני השעשועים והפארקים הציבוריים וזאת על פי הנחיות הממשלה. 

- הוקם קו פתוח למען הורים לילדים עם צרכים מיוחדים בכדי לייעץ, לתמוך ולסייע להם ככל הניתן

-החל מהשבוע, מופעל בהצלחה סניף דואר החבילות שנסגר בקניון פרנדלי. הדואר מופעל ממתנ"ס גן יבנה באמצעות עובדי המועצה ובליווי נציג הדואר וזאת כדי לא לסכן את התושבים בנסיעה מיותרת לסניפי דואר באשדוד ובערים אחרות. הסניף פועל בימים א'-ה' בין השעות 9:00-13:00 

- במועצה עובדים כ-50 עובדים בלבד מתוך 320 עובדים וזאת בהתאם להנחיות משרדי הפנים והבריאות. כוח האדם דולל בכל מחלקות המועצה על מנת ליצור רציפות תפקודית מלא ולא לפגוע בשירות הניתן לתושבים גם בימים אלו. 

-המוקד העירוני 106 מאויש 24 שעות בכדי לספק מענה לכל הפניות וכך גם באגף הביטחון והשיטור העירוני. 

-מחלקות שפ"ע ותברואה ממשיכות לעבוד בתפקוד מלא כדי לשמור על מרחב נקי וראוי כולל ניקוי יסודי של כל גני השעשועים ותחנות ההסעה הממוקמות ביישוב. 

-במועצה עומדים בקשר תמיכתי טלפוני עם לקוחות המועצה לשירותים חברתיים

-במועצה מבצעים מיפוי של האוכלוסיה המבוגרת ביישוב אשר תזדקק לסיוע במידה ויוכרז על סגר לאוכלוסיה זו. 

-המועצה ממשיכה בסיוע בסלי מזון בשווי עשרות אלפי שקלים למשפחות אשר ידן אינה משגת 

-המועצה עובדת בסיוע קרן שלם לרכישת ערכות יצירה עבור ילדים עם צרכים מיוחדים

- כלל מחלקות המועצה נותנות מענה טלפוני ושירות מקוון

-הוחלט על דחיית תשלומי הארנונה לעסקים בגודל של 500 מ"ר עד לתאריך 1/5/2020

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה