פעילות חשיפה וגיוס של ידידים בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('2bf5cac1-1b91-46a3-80cb-3ea81dd8d1a0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מתנדבי ידידים מסניף גן יבנה ומושבי אשדוד יחד עם צוות הניהול, ירדן מזרחי - מנהלת הסניף, סגניתה עדי שלו, ועדיאל משה אחראי מתנדבים יצאו השבוע לפעילות חשיפה וגיוס לארגון ידידים.

מתנדבי ידידים מסניף גן יבנה ומושבי אשדוד יחד עם צוות הניהול, ירדן מזרחי - מנהלת הסניף, סגניתה עדי שלו, ועדיאל משה אחראי מתנדבים יצאו השבוע לפעילות חשיפה וגיוס לארגון ידידים.

תיעוד ידידים

הפעילות התקיימה בשני אירועים מרכזיים שנערכו במועצה המקומית גן יבנה: ערב הוקרה לכוחות הביטחון ופסטיבל 'אתנחתא'.

תיעוד ידידיםבמסגרת הפעילות הציגו המתנדבים את פעילות הארגון למשתתפים הרבים, חילקו חומרי הסברה, הניחו פלאיירים על הרכבים החונים והעלו על נס את פעילות הארגון, בעיקר בהעלאת המודעות לנושא שכחת ילדים ברכב, חוד החנית במלחמה היומיומית בארגון.

מטרת הפעילות הייתה גם לגייס מתנדבים חדשים מקרב התושבים לסניף המתפתח. סניף גן יבנה ומושבי אשדוד הוקם לפני כחצי שנה, בערב חג הפסח האחרון, ומשמש כעוגן סיוע לתושבי המועצה המקומית, המושבים והסביבה.

תיעוד ידידים

דרור אהרון, ראש מועצת גן יבנה המתנדב אף הוא בידידים, בירך על הפעילות ואמר:

"שמחתי על השתתפות המתנדבים באירועים ועל חלוקת חומרי ההסברה. פעילות ארגון ידידים ברחבי המועצה נפלאה ומבורכת, המתנדבים המסורים מרבים את הערבות ההדדית ומראים את פניה היפות של ישראל גם בגן יבנה, ואני שמח לקחת חלק פעיל בפעילות הארגון. נמשיך בשיתוף הפעולה המבורך בין המועצה לארגון ידידים."

תיעוד ידידים

ירדן מזרחי, מנהלת הסניף:

"אנו ממשיכים בכל הכוח בפעילות ידידים בגן יבנה ומושבי אשדוד. הפעילות ענפה וצוברת תאוצה מיום ליום. עם כמות האירועים, אנו נדרשים למתן מענה תואם. אני קוראת לתושבי המועצה והאזור להיעזר בנו, וכמו כן לקחת חלק במשימה החשובה של העשייה והנתינה ולהתגייס לשורות הארגון. זה פשוט, קל ונותן המון סיפוק והנאה. בהזדמנות זו נודה לראש המועצה וחבריה על שיתוף פעולה פורה ומבורך."

לבקשת סיוע או להצטרפות לארגון התקשרו למוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

אם אתם מכירים אנשים תושבי גן יבנה, מעוררי השראה, עם סיפור מיוחד, תרומה מיוחדת לקהילה, או כל סיפור אחר שקשור לגן יבנה ויעניין את הקוראים,השאירו פרטים בכתובת המייל שלי  [email protected] ואשמח ליצור קשר.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה